Antena Grup război cu RDS-RCS

In: Stirile zilei

Sâmbătă seară, în jurul orei 23.30, emisia Antena 1 și Antena 3 a fost întreruptă pentru a se difuza un comunicat de presă al Antena Grup cu privire la scoaterea a trei posturi tv din grila Gigi Satelit.

Alessandra Stoicescu a dat citire comunicatului de presă al Antena Grup în care se precizează faptul că trustul nu cedează șantajului RCS-RDS.


Antena Grup acuză RCS-RDS de faptul că au scos în mod abuziv cele trei posturi tv, Antena 1, Antena 3 și Euforia TV, din pachetul de pe satelit al Digi.

Antenele au lansat și un atac dur la adresa RCS-RDS-spunând că din banii încasați de la abonați lansează televiziuni pe care le închid după șase luni.

În replică, RCS-RDS solicită public Antena Grup acordul de liberă transmisie al celor trei canale tv.

De asemenea RCS-RDS spune că a fost somată de Antena Grup cu privire la dreptul de retransmise a  celor trei canale tv, spunând totodată că este pentru prima dată în ultimii opt ani de zile când reprezentanții trustului Intact solicită bani pentru difuzarea canalelor tv.

Antena Group a somat RCS & RDS să înceteze difuzarea prin satelit a canalelor “Antena”, dacă nu achită o taxă anuală de peste 7 milioane de euro. Este pentru prima dată în ultimii 8 ani când Antena Group cere bani pentru retransmisia prin satelit a canalelor “Antena”, se mai precizează în comunicatul de presă al firmei de cablu.

RCS & RDS spune că nu poate accepta cererea Antena Group prin care abonații săi ar trebui să plătească o factură substanțial mărită, fără a beneficia de nimic suplimentar.

În apărarea lor, RCS-RDS au dat publicității somația trimisă de Antena Grup în data de 19 aprilie 2012, în care li se dă un ultimatum cu privire la acordul de retransmise al celor trei canale tv.

Loading...

C.M.I













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

By: Elena Tudor Tags: , , , , , , , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close