Afirmatiile care te scot din starea de stres si anxietate!

In: Sanatate

Afirmatiile sunt un subiect controversat: unii jura pe eficienta lor, in timp ce altii sunt extrem de sceptici fata de eficacitatea lor. Stiinta, de asemenea, nu este in acord cu unele studii care descopera beneficii reale, iar altele nu prezinta efecte negative, sau chiar deloc.

Din experienta mea personala pot spune ca am o incredere mare in puterea afirmatiilor si in impactul pe care acestea il au asupra mintii, corpului si succesului nostru in viata. Afirmatiile pot fi, de asemenea, folosite pentru a combate stresul si anxietatea, ajutand la ameliorarea simptomelor fizice si mentale intr-un timp scurt. In continuare iti vom prezenta sase afirmatii concepute pentru a face exact acest lucru:


1. Sunt in siguranta si nu exista nici o amenintare in lumea din jurul meu

Aceasta afirmatie foarte simpla are un efect calmant, deoarece dezvaluie mitul pe care ni-l spunem atunci cand suntem stresati. Suntem convinsi ca suntem in pericol – fie din punct de vedere fizic, mental sau emotional – si acest lucru declanseaza raspunsul de stres. Reamintindu-ti ca esti in siguranta te va ajuta sa supui acest proces.

2. Nu exista obstacol pe care sa nu-l pot depasi daca-mi pun in minte asta

Aici avem o alta expresie de baza, dar foarte eficienta, care ne aminteste cat de capabili suntem atunci cand viata ne cere sa fim. Aceasta ne convinge sa nu fugim de o problema, ci sa o confruntam si sa o abordam cu o credinta nelimitata ca putem sa ne gasim calea prin orice dificultati.

Spunandu-ne acest lucru noua insine ne poate ajuta sa prevenim acel sentiment coplesitor care apare adesea cand ne confruntam cu o incercare dificila.

3. Aceasta situatie nu este nici buna, nici rea, pur si simplu este

Incercarea de a eticheta fiecare situatie particulara ca fiind buna sau rea este in realitate futila, deoarece nu este niciuna din acestea. Fiecare situatie incearca sa te invete o lectie si doar pentru ca ceva pare a fi negativ la suprafata, nu exista nici un motiv pentru care o astfel de situatie se dovedeste a fi un catalist pentru un rezultat pozitiv.

Desi nu putem sa anticipam acest lucru – intr-adevar, ar fi greu sa ne gandim la o astfel de posibilitate – realizand ca binele poate veni de la ceva perceput ca fiind rau ar trebui sa-ti usureze anxietatea si sa reduca stresul.

4. Aleg sa reactionez pozitiv la situatia cu care ma confrunt

Cand ne confruntam cu stresul in viata noastra, avem libertatea de a alege cum sa raspundem. Reamintindu-ne ca o atitudine pozitiva este ceva ce putem controla, ne poate ajuta sa facem efortul de a aborda situatia intr-o maniera determinata. Daca, in schimb, alegem sa reactionam negativ, ne-am stradui sa gasim o solutie la problemele cu care ne confruntam si stresul ne-ar mentine in continuare sub puterea sa.

5. Nimic din trecutul meu nu ma poate impiedica sa gasesc multumirea in prezent si in viitor

Stresul si anxietatea sunt adesea conditionate de raspunsurile fata de o situatie data; ele sunt conduse de experientele noastre anterioare. Daca-i vom permite, trecutul nostru ne va controla intotdeauna, dar daca recunoastem ca exista o cale alternativa disponibila, ne putem desprinde de lanturile educatiei noastre si vom da nastere unei noi etape in viata noastra.

Aceasta mentalitate sporeste creativitatea si increderea, pe masura ce privim dincolo de ceea ce s-a intamplat deja si catre posibilitatile infinite care se prezinta zilnic.

6. Pe masura ce-mi incetinesc respiratia si-mi relaxez corpul, stresul dispare din mintea mea

Trupul si mintea noastra se afla intr-o legatura stransa, mult mai mult decat ne-am imagina, iar prin crearea unui corp lipit de tensiune, putem elimina orice stres care exista in mintea noastra.

Respiratia profunda, lenta si o relaxare a musculuaturi este o modalitate foarte eficienta de a reduce nivelul general al stresului la nivelul corpului si cu siguranta, in consecinta, la nivelul mintii.

Loading...

Sursa













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

REVINO IN TOP

Share Page

Close