Am ajuns sa ne fie rusine ca suntem contemporani cu Iliescu, Dragnea, Basescu, Tariceanu si altii! Trenul lui Henri Coanda care putea circula cu 500 de kilometri la ora dus la fier vechi!

In: Investigatii
.

Traim vremuri in care neocomunistii care au preluat Romania dupa asasinarea lui Nicolae Ceausescu acuza pe toata lumea pentru viata mizerabila a oamenilor de rand. Istoria reala insa nu poate fi manipulata. O tara bogata cu oameni inteligenti a ajuns o ruina, un hibrid de capitalism de tinichea si de clientelism profund politic. Romania a fost vanduta bucata cu bucata din 1990 pana in zilele noastre fara ca politicienii neocomunisti sa raspunda pentru asta. Ba, chiar mai mult, s-au gasit vinovatii… nu sunt ei, cei carora nu ai timp sa le citesti declaratiile de avere, ci Noua Ordine Mondiala, Soros, Multinationalele poate la urmatoarele alegeri chiar extraterestrii…

Iata un proiect la care strainii dau tarcoale de ani de zile incercand sa-i dea valoare. Noi nu avem o autostrada iar inaintasii nostri vorbeau in urma cu 50 de ani de trenuri suspendate care urmau sa circule cu 500 de km/h. Cata rusine ma cuprinde vazand ca nu mai avem un tren care sa lege tara. Deci cine ne dezbina? Strainii care au pus mana prin complicitatea vanzatorilor de tara care au condus Romania anuland orice idee de dezvoltare pentru a-si umple conturile?


Palatul Parlamentului, Bucuresti. In luna noiembrie, in cadrul unui forum economic, premierul Chinei, Li Keqiang, a anuntat ca tara sa vrea sa acorde Romaniei un imprumut de 10 miliarde de dolari pentru investitii. Banii vor fi folositi, printre altele pentru achizitia unor trenuri de mare viteza fabricate in China.

Anul acesta, chinezii au construit, in tara lor, cel mai lung tronson de cale ferata din lume. Magistrala, are 2.300 de kilometri si uneste capitala Beijing de orasul Guangzhou. Dar problema trenurilor chinezesti este ca, atunci cand circula cu viteza de 350 de kilometri pe ora, devin nesigure.

Putini stiu insa ca in anii 70 marele savant roman Henri Coanda a inventat un tren mai rapid decat al chinezilor, capabil sa circule cu viteze de peste 500 de kilometri pe ora.

Stralucitul inginer Henri Coanda a proiectat un tren rapid, revolutionar, care trebuia sa circule printr-o retea de conducte si transporta atat marfuri cat si pasageri. Vagoanele se deplasau, in interiorul conductelor, pe baza diferentei de presiune atmosferica, create artificial, de catre un ventilator si un compresor.

Coanda a proiectat un tren de calatori care trebuia sa circule prin conducte, pe ruta Bucuresti-Ploiesti. Distanta de 60 de kilometri, dintre cele doua orase, urma sa fie parcursa intr-un timp record.

.













By: Elena Tudor Tags: , , ,
REVINO IN TOP

Share Page

Close