Cum iti dai seama ca ai un deficit de vitamine si minerale! Vezi cele mai importante semne

In: Sanatate

Organismul nu trebuie privat de vitamine si minerale pentru a se dezvolta normal. Care sunt cele mai frecvente semne trimise de organism atunci cand exista un deficit de vitamine si minerale:

Acnee: deficitul de zinc

Lipsa de zinc in organism poate duce la aparitia acneei. Zincul lumineaza tenul, dar este, de asemenea, responsabil de controlul productiei de ulei din piele.

De asemenea, zincul accelereaza procesul de vindecare, amelioreaza inflamatia si ajuta la regenerarea celulelor pielii.

Mai mult decat atat, previne acneea prin obstructionarea activitatii enzimei 5-alfa-reductaza, care stimuleaza testosteronul. Este suficient sa luati 30 de miligrame de zinc pe zi pentru a preveni acneea, iar aceasta valoare este usor de acoperit prin consumul semintelor de dovleac crude – un sfert de ceasca, scrie bzi.

Umflaturi mici albe pe partea din spate a bratului: lipsa de acizi grasi esentiali

In cazul unui dezechilibru de acizi grasi esentiali, care apare atunci cand organismul tau nu are acizi grasi omega 3, se pot dezvolta pe partea de sus a bratelor, in zona tricepsului mici umflaturi albe.

Caderea parului: lipsa de fier

Fierul este unul dintre mineralele esentiale, iar rolul sau este, printre altele, de a furniza oxigen si substante nutritive in organism, inclusiv in foliculii de par. Prin urmare, deficienta de fier duce nu doar la anemie ci si la pierderea parului.

Par uscat, fragil, deteriorat, unghii casante: deficit de biotina

Pentru a avea un par stralucitor si sanatos, corpul tau are nevoie de vitamina B7 sau biotina. Desi acest nutrient este usor accesibil, multi oameni au deficit de biotina.

In acest caz, apar simptome precum: pierderea parului, subtierea parului, par fragil si deteriorat, precum si unghii casante.

Dureri de cap si / sau crampe musculare: lipsa de magneziu

Un alt mineral important pentru sanatatea si frumusetea ta este, desigur, magneziul. Este esential pentru functionarea corespunzatoare a sistemului nervos si muscular.

In plus, previne durerile de cap, crampele musculare si, pentru ca ajuta la relaxarea organismului, previne tulburarile de somn.

Ar trebui sa consumi alimente cum ar fi legume cu frunze verzi. Un alt mod de a creste nivelul de magneziu este o baie de saruri Elsom, deoarece acestea sunt abundente in magneziu, iar pielea le absoarbe rapid.

MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

By: Ovidiu Cercel Tags: , , , , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close