Decalogul Mihaelei Bilic! Regulile esentiale pentru o alimentatie corecta si sanatoasa!

In: Utile

In cartea “Sanatatea are gust”, nutritionistul Mihaela Bilic face un decalog al regulilor alimentelor si obiceiurilor sanatoase care ne vor ghida oricand intr-un program incarcat sau o perioada aglomerata pentru a face cele mai bune alegeri.

1.Consumati zilnic 3-5 portii mici de produse fainoase.

2.Optati pentru carne rosie slaba sau alba de 3-5 ori pe saptamana.

3.Mancati produse lactate degresate o data sau de doua ori pe zi, scrie csid.ro.

4.in privinta oualor, consumul optim se situeaza intre 3 si 5 bucati pe saptamana.

5.Mancati peste cat mai des si aveti grija ca saptamanal, sa includeti in meniu o portie, doua de peste gras.

6. Fructele se consuma zilnic, in cantitati mici.

7. Mancati zilnic, din belsug, legume proaspete, de preferat de sezon, si folositi cu generozitate condimente.

8. Consumati saptamanal minimum doua portii de leguminoase (fasole, naut, linte).

9.Mancati zilnic grasimi neprelucrate termic (o lingura de ulei sau un cub de unt) si seminte si fructe oleaginoase de 3-5 ori pe saptamana.

10.Consumati doar ocazional alcool si dulciuri.

MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

REVINO IN TOP

Share Page

Close