Exercitiul tibetan care iti poate imbunatati vederea

In: Fotogalerie, Sanatate

Avand in vedere ca fiecare dintre noi petrecem mult prea mult timp in preajma televizorului, calculatorului, tabletelor si laptopurilor, nu ar trebui sa ne mire faptul ca foarte multi dintre noi suferim de probleme de vedere. Cu scopul de a preveni astfel de  afectiuni, este necesar sa ne atrenam muschii ochilor in aceasi masura in care ne antrenam la sala celelalte grupe musculare. Va prezentam o abordare interesanta a sanatatii oculare de catre calugarii tibetani. Acestia s-au aflat vreme de secole in cautarea unei metotde prin care si-ar putea imbunatati vederea si pana la urma au descoperit-o.

Citeste si   Nefericirea si posibile cauze sufletesti ale bolilor de care suferi!

Aceasta figura a fost proiectata de catre calugarii tibetani Lama si este folosita pentru practicarea anumitor exercitii care au ca scop stimulearea muschilor si a nervilor de la nivelul sistemului optic. Ochii tai se focuseaza intr-un mod foarte asemanator unei camere foto de ultima generatie. Cateva minute de practica dimineata si cateva seara sunt suficiente si va vor aduce beneficii imediate. Dupa cateva luni de zile, veti observa o imbunatire radicala.

Citeste si   Te scapa de durerea de cap in 20 de minute! Remediul este simplu si natural

Utilizarea Figurii Tibetane in pagina urmatoare>>>>>>

Aceste exercitii se practica fara ochelari sau lentile de contact. Fiecare miscare trebuie practicata timp de 30 de secunde. Coloana vertebrala se pastreaza intr-o pozitie dreapta si incercati sa nu miscati capul dintr-o parte in alta in timpul exercitiului. (Click pentru a mari imaginea)

figura tibetana

1. Fiecare palma facuta ceasca acopera ochii pentru a se relaxa timp de cateva zeci de secunde

2. Misca-ti ochii in sensul acelor de ceasornic in jurul punctelor exterioare din imagine

3. Repeta aceasi miscare in sensul invers al acelor de ceasornic

Citeste si   Aceasta ar putea fi sursa durerilor de cap! Fii atent la aceste simptome!

4. Misca-ti ochii inainte si inapoi intre punctele de la ora 2 si de la ora 8

5. Repeta aceasi miscare inainte si inapoi intre punctele de la ora 4 si 10

6. Clipeste usor din ochi pentru cateva momente si incheie exercitiul cu procedeul de relaxare de la punctul #1

Poti repeta acest exercitiu de cateva ori zilnic, in special in momentele in care simti ca ochii tai sunt obositi.

 

Sursa e-dimineata!













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

By: Elena Tudor Tags: , , , , , , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close