Grijile zilnice iti provoaca insomnii! Iata zece moduri in care poti sa adormi mai rapid! – Cap Limpede

Grijile zilnice iti provoaca insomnii! Iata zece moduri in care poti sa adormi mai rapid!

Ti-a placut articolul? Trimite-l unui prieten!
  •   
  •  
  • 5
  •  
  •  
  •  
  •  
    5
    Shares

In toata lumea, insomnia provoaca o multime de probleme celor care isi doresc atat de mult sa doarma, in special dupa o zi lunga si obositoare de munca. Iata zece moduri prin care poti adormi mai repede decat te-ai obisnuit pana acum, potrivit celor de la brainpages.org:

10. Relaxeaza-te

Daca musculatura ta este tensionata, mintea iti este in alerta si pozitia in care incerci sa adormi nu este cea mai comfortabila exista sanse mici ca tu sa poti adormi foarte repede. Uita problemele zilelor trecute si de problemele viitoare, concentreaza-ti atentia pe momentul prezent. Ce este cel mai important in acel moment este sa poti adormi pentru a te odihni. Permite-i somnului sa vina relaxandu-te.

9. Exercitii de respiratie

Exercitiile de respiratie nu numai ca te ajuta sa-i distragi atentia mintii de la probleme, dar este si o foarte buna meditatie si o metoda excelenta prin care iti poti calma sistemul nervos central. De o mare importanta este respiratia abdominala. Inspira timp de trei secunde si expira timp de trei secunde. Aminteste-ti constant sa te concentrezi pe respiratie si nu pe grijile vietii zilnice.

8. Stinge lumina

Loading...

Asigura-te ca nu uiti veioza aprinsa in cazul in care ai citit ceva inainte de culcare. De preferat, in camera ta nu ar trebui sa patrunda lumina absolut deloc. In cazul in care organismul este expus la lumina inainte de somn, sau in timpul somnului, productia naturala de melatonina este inhibata.


Ti-a placut articolul? Trimite-l unui prieten!
  •   
  •  
  • 5
  •  
  •  
  •  
  •  
    5
    Shares

Alătură-te discuției...

Adresa ta de email nu va fi publicată.


spre