Hainele de la Stradivarius, Zara si Bershka se vand si on-line in Romania

In: Bani

Spaniolii de la Inditex, au trecut la vanzarea on-line a tuturor brandurilor pe care le reprezinta in Romania.

Retailerul de fashion Inditex aduce in spatiul virtual romanesc al cinci-lea brand din portofoliu: Bershka. Aceasta dupa ce gigantul spaniol a inaugurat pe rand Pull&Bear, la finele anului trecut, Massimo Dutti in februarie, Zara din 1 aprilie, Stradivarius, la jumatatea lunii mai. De asemenea, este o chestiune de timp pana cand veti putea cumpara online si articole Oysho, brandul de lenjerie al Inditex, prezent si pe plan local cu doua magazine. Oferta si preturile in lei ale articolelor Oysho se pot consulta pe site-ul oficial al retailerului, unde apare si mesajul „cumpara acum”. Momentam pe pagina dedicata consumatorilor din Romania, se poate face doar o lista de dorinte.


De asemenea, Inditex nu are in momentul de fata corespondenta in mediul virtual pentru Zara Home.

Citeste si   Tichetele de masa dispar! Ce se va intampla cu aceste drepturi

Ce aduc in plus magazinele Inditex online

Indiferent sub ce brand opereaza, platforma online a Inditex este gandita ca o oglinda a magazinele fizice: produsele si preturile sunt aceleasi. Difera, in mod evident, elementele specifice mediului virtual precum posibilitatea de livrare la domiciliu, care nu este obligatorie, existand si varianta ridicarii produselor din magazine. De asemenea, fiind recent deschis, pana pe 10 iunie, clientii pot cumpara online de la Bershka, avand transportul gratuit.

In aceste conditii, motivul pentru care Inditex a intrat pe online, atat in Romania, cat si in multe alte tari in care opereaza, consta in necesitatea de a fi intr-un mediu cu ascensiune rapida. Asta, chiar daca pentru moment, clientul Inditex continua sa mearga cu precadere in magazine. „Consideram faptul ca business-ul nostru online este complet integrat in modelul de afacere pe care il adoptam pentru magazinele noastre fizice, nu separam vanzarile realizate in offline de cele online. Pentru noi, ambele tipuri de magazine reprezinta aceeasi experienta de shopping Inditex. Atunci cand discutam despre online, spunem intotdeauna ca este un mediu relevant pentru noi din doua perspective: una are legatura cu nivelul vanzarilor din mediul virtual (la nivel general n.red), iar cea de a doua are legatura cu numarul de persoane care ne viziteaza site-urile. O parte dintre ei cumpara online, dar majoritatea continua sa ne viziteze magazinele”, au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii Inditex. Acestia nu au mentionat insa momentul exact in care se va putea cumpara online si de la Oysho.

Citeste si   Elena Udrea nu mai vrea sfaturi de la Traian Basescu

Afacerile Inditex in Romania

Zara Romania a raportat anul tercut afaceri in valoare de 377.3 milioane de lei, fata de 332 milioane de lei in 2012, si un profit net de 54,2 milioane de lei. De asemenea, cifra de afaceri a Bershka Carpati SRL, firma care opereaza magazinele Bershka, se cifreaza la 129,6 milioane de lei, Pull&Bear a raportat afaceri de 97,2 milioane de lei, iar Massimo Dutti presupune un business de 72.9 milioane de lei anul trecut. Magazinele Stradivarius au inregistrat, anul trecut, vanzari de 2.4 milioane de lei, iar Oysho 17,4 milioane de lei. Zara Home a raportat afaceri de 16 milioane de lei.

Citeste si   Primele cuvinte ale lui ADRIAN NASTASE la iesirea din inchisoare: Sunt ofertat de un GUVERN STRAIN! VIDEO

Inditex opereaza la nivel global peste 6.340 de magazine sub 8 branduri diferite. In 2013, compania a raportat vanzari de 16,7 miliarde de euro. sursa: economica.net













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close