MANCARE SANATOASA: TOP 10 recomandari din partea specialistilor in nutritie pentru micul dejun!

In: Sanatate

Micul dejun poate fi startul unei zile perfecte din punct de vedere nutritiv si energic, motiv pentru care preferintele expertilor nutritionisti privind cea mai importanta masa a zilei pot fi un model perfect si usor de urmat pentru cei care isi doresc o alimentatie mai sanatoasa.

In ceea ce priveste prima masa a zilei, cercetatorii considera ca persoanele care consuma micul dejun cu regularitate se simt mai alerte, sunt mai putin predispuse la obezitate si sunt mai sanatoase in general, prezentand chiar un risc redus de diabet si de boli cardiace, scrie Huffington Post, citat de Mediafax.


Desi importanta micului dejun este cel mai probabil cunoscuta de toata lumea, nu oricine are timp in fiecare dimineata sa includa alimente cu adevarat nutritive la inceputul zilei. Recomandarile urmatoare constituie preferintele unor experti in alimentatie pentru micul dejun, alese pe principiul “rapid si nutritiv”:

10. Unt de migdale cu paine prajita si fructe proaspete

Nutritionistul Dawn Jackson Blatner recunoaste ca are patru tipuri preferate de mic dejun:

– Terci de ovaz cu nuci/ seminte si fructe proaspete taiate bucati, in special potrivit pentru “diminetile infometate”

– Bautura “smoothie” verde, pentru diminetile dupa serile cu cine bogate sau pentru cele foarte calde

– Tofu cu sos pesto, omleta cu spanac si paine din faina integrala, recomandat pentru diminetile cu mai mult timp liber

– Unt de migdale pe paine prajita din faina integrala, alaturi de fructe proaspete, potrivit pentru o dimineata pe fuga.

Continuarea pe 24s.ro!













By: Elena Tudor Tags: , , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close