Olimpiada de la Soci se transforma intr-un cosmar pentru Coca-Cola si alti sponsori

In: Bani

Olimpiada de la Soci se transforma intr-un cosmar pentru sponsori. Astfel, Coca – Cola a fost fortata sa opreasca aplicatia interactiva care permitea suporterilor sa scrie mesaje pe cutiile de Coca-Cola pentru a-si spirjini sportivii olimpici. Masura vine la doar cateva zile dupa ce activistii penru drepturile gay-lor (LGBT) au deturnat campania, indemnand oamenii din intreaga lume sa foloseasca cutiile pentru a evidentia brutalitatea legislativa anti-gay din Rusia si demonstratia a ceea ce activistii numesc lipsa tacita de ingrijorare a Coca Cola cu privire la legile anti – gay din Rusia.

McDonalds, intre timp, a postat un hashtag menit sa ridice moralul sportivilor americani , # CheerstoSochi, care a fost preluat si deturna de catre activistii LGBT si folosit de oameni din intreaga lume – tradus in japoneza, germana, franceza si rusa – pentru a evidentia represiunea Rusiei si sponsorizarea McDonalds a jocurilor de la Soci. Ronald McDonald a fost transformat intr-un model al urii, in timp ce Procter & Gamble este acuzat de sprijinirea unui alt tip de curatenie, altul decat cu sapunuri si detergenti.


Nu se poate spune ca sponsori olimpici n-au fost avertizati. In luna august, Human Rights Campaign a cerut sponsorilor olimpici sa ia masuri specifice in lumina legii privind „propaganda gay” in Rusia. Actiunile enumerate erau, inclusiv, condamnarea in mod clar a legislatiei anti – gay din Rusia, punerea de presiune asupra Comitetului Olimpic International si sprijinul comunitatii LGBT din Rusia etc.

Companiile n-au facut practic nimic, iar in consecinta se confrunta acum cu atacuri si campanii fara precedent prin toate canalele din social media.

 













By: Cristian Milut Tags: , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close