Alerta alimentara: Produse „potential mortale” retrase de LIDL

In: Bani, Retail

O alerta alimentara a determinat concernul LIDL sa ia decizia de a retrage de la vanzare trei produse potential mortale. Chiar daca decizia este fara precedent autoritatile sustin ca acest tip de mancare se afla doar pe rafturile din Anglia si nu va afecta consumatorii din alte state.

Lidl a dispus retragerea din magazinele britanice a trei produse, dupa ce s-a descoperit ca o parte dintre ingrediente nu se afla pe ambalaj in limba engleza, asa cum ar fi trebuit. E vorba despre un tip de branza afumata cu sunca, un tip de paine si o ciocolata cu lapte si alune. Acestea contin grau, secara, orz (gluten), lapte sau alune, ingrediente ce nu sunt trecute pe eticheta si care sunt periculoase pentru cei cu alergii, arata The Independent.

Cei care au cumparat aceste produse si stiu ca au alergii la ingredientele mentionate sunt avertizati sa nu le consume. Ei sunt sfatuiti sa duca marfa in magazinul de unde au cumparat-o si sa ceara banii platiti la casa, conform ziare.com.

Programul magazinelor de Craciun si Revelion! Vezi ce supermarketuri sunt deschise!

In: Bani, Retail
Daca cumva ramaneti fara provizii in prima zi de Craciun si in prima zi din noul an atunci e bine sa stiti unde gasiti o portita deschisa. Scaparea vine in prima zi de Craciun la Auchan din AFI Cotroceni si Cora din AFI Ploiesti dar si Mega Image din Bucuresti Mall. In schimb in 1 ianuarie doar Auchan din AFI Cotroceni si Cora din AFI Ploiesti vor fi deschise.
Trebuie sa stiti totusi ca si pe 24, 26 si 31 decembrie programul este mai scurt in magazinele mai multor retaileri. Intre 27 decembrie si 30 decembrie si ulterior incepand de pe 2 ianuarie, cele mai multe dintre magazine vor functiona dupa programul obisnuit.

 

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Carrefour

Carrefour inchide magazinele pe 25 decembrie si 1 ianuarie, in timp ce in Ajunul Craciunului si pe 31 decembrie programul va fi mai scurt, pana la ora 19:00, respectiv 18:00, fata de ora 24:00 pe parcursul lunii decembrie. Programul Carrefour Unirii, care functioneaza in mod obisnuit non-stop, va urma in zilele de 24, 25, 31 decembrie si 1 ianuarie programul celorlalte magazine din retea.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Cora

Cora inchide magazinele pe 25 decembrie si 1 ianuarie, pe 24 si 31 decembrie programul va fi mai scurt, pana la orele 18:00-21:00, in functie de magazin, iar pe 26 si pe 2 decembrie, ora inchiderii va varia intre 18:00 si 23:00. Exceptia este magazinul Cora Ploiesti din centrul comercial AFI, care va fi deschis si pe 25 decembrie si pe 1 ianuarie, cu program intre 14:00 si 22:00.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Metro

Metro nu deschide magazinele pe 25 decembrie si 1 ianuarie, la fel ca ceilalti retaileri, iar pe 24, 26 si 31 decembrie, precum si pe 2 ianuarie, programul va fi unul mai scurt, incheindu-se la ora 16:00. Programul acesta este valabil pentru magazinele Cash & Carry, dar si pentru cele Punct, cu mentiunea ca acestea din urma functioneaza si pe 27 decembrie doar pana la ora 16:00.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Kaufland

Kaufland a acordat flexibilitate magazinelor in stabilirea programului de sarbatori, astfel ca acesta variaza de la o unitate la alta. Astfel, Kaufland din Strada Mihail Sebastian, din Bucuresti, va fi inchis pe 25 decembrie si 1 ianuarie, urmand sa functioneze cu program redus pe 24 decembrie, pana la ora 18:00, pe 26 decembrie pana la 16:00, respectiv pana la 17:00 pe 31 decembrie si 2 ianuarie.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Auchan

Auchan are, de asemenea, inchis pe 25 decembrie si 1 ianuarie, precum si program redus pana la ora 18:00 in zilele de 24 si 31 decembrie, exceptie fiind magazinul din AFI Cotroceni, care conform prevederilor contractului cu centrul comercial va fi deschis in toata aceasta perioada, potrivit retailerului. Auchan Cotroceni va fi deschis pe 25 decembrie si 1 ianuarie intre orele 14:00 – 23:30, pe 24 decembrie intre 8:00 si 21:00, pe 31 decembrie intre 8:00 si 20:00, iar pe 26 decembrie si 2 ianuarie intre 9:00 si 1:00. Programul zilnic al magazinului este intre 8:00 si 1:00.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Lidl

Lidl are cele mai multe zile libere pentru angajati in aceasta perioada, magazinele retelei fiind inchise pe 25 si 26 decembrie, precum si pe 1 ianuaie. In celelalte zile din aceastaa perioada, magazinele Lidl vor avea mici modificari in program, potrivit companiei.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Selgros

Selgros are, de asemenea, magazinele inchise pe 25 decembrie si 1 ianuarie, in timp ce in zilele de 24 si 31 decembrie programul va fi 6:00 – 16:00.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Mega Image

Mega Image nu deschide in zilele de 25 decembrie si 1 ianuarie, in zilele de 26 decembrie si 2 ianuarie opereaza dupa un program mai scurt, intre 11:00 si 18:00, iar pe 31 decembrie va deschide in intervalul 7:30 – 19:00. Exceptie face magazinul Mega Image Bucuresti Mall, care va fi deschis pe 24 decembrie intre 10:00 – 20:00, iar pe 25 decembrie intre 14:00 – 21:00.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Penny si XXL Mega Discount

Penny si XXL Mega Discount, ambele parte a grupului Rewe, sunt inchise in prima zi de Craciun si in prima zi din 2016. Magazinele Penny sunt deschise in Ajunul Craciunului si pe 31 dedcembrie pana la ora 18:00, iar pe 26 decembrie si 2 ianuarie pana la ora 16:00. XXL Mega Discount nu sunt, de asemenea, deschise pe 25 si 1 ianuarie, pe 24 decembrie au program pana la ora 19:00, iar pe 26 si 31 decembrie pana la ora 18:00.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Billa

Magazinele Billa nu au program pentru clienti pe 25 decembrie si 1 ianuarie, similar cu restul retailerilor, in timp ce pe 24, 26 si 31 decembrie cele mai multe magazine inchid la ora 19:00-20:00. Carrefour si Rewe au anuntat, marti, un acord pentru preluarea magazinelor Billa din Romania de catre retailerul francez Carrefour.

PROGRAMUL hipermarketurilor de CRACIUN si de REVELION: Profi

Profi nu deschide magazinele pe 25 decembrie si 1 ianuarie, in timp ce pentru Ajunul Craciunului, Ajunul Anului Nou si 2 ianuarie, ora inchiderii variaza in functie de formatul magazinului intre orele 18:00-20:00.

sursa: mediafax.ro

Dezvaluirile unui angajat despre secretul chiftelutelor ifetine si al hotdog-ului de 1 leu de la IKEA!

In: Bani, Retail

Ikea are unul dintre cele mai profitabile restaurante din Romania, iar cifra de afaceri per total se apropie de jumatate de miliard de lei in 2014. In spatele acestor cifre se afla cateva strategii de marketing printre care si meniurile ifetine cu care isi momeste retailerul de mobila suedez clientii in magazin. Este vorba despre ciftelute si de hotdog ale caror preturi nu isi justifica deloc costurile, practic fiind subventionate.

Potrivit unui angajat IKEA Cris Spear, intr-o postare pe platforma de discutii Quora, faptul ca vei plati pana in 10 lei pe chiftelute sau un hot-dog cu un leu iti va intari ideea ca produsele IKEA sunt ieftine in general. Chiar daca IKEA isi asuma in mod cert o pierdere pentru meniurile vandute in restaurant, aceasta politica este in final profitabila, pentru ca va creste vanzarile de mobila. Nu intamplator este aleasa si pozitia restaurantului.

Manipularea psihologica nu este o noutate pentru retaileri, multe companii preferand sa inregistreze pierderi pe un segment, doar pentru a-si creste substantial vanzarile pe alt segment.

Sursa: wall-street.ro

Nu ai bani? Mergi la magazinul din Romania unde platesti in natura!

In: Bani, Retail, Social

In Romania s-a inaugurat un magazin fara bani in care pentru a putea lua anumite produse trebuie sa platesti in natura, adica prin munca. Sistemul, bazat pe acumularea unor puncte, exclude prezenta banilor din intregul proces, implementand ideea de sistem caritabil, non-profit, cu destinatie specific sociala.

Pentru a achita doi litri de ulei, trei conserve de carne, doua kilograme de faina si zece napolitane, tanti Lenuta, o femeie cu doi copii de varsta scolara, a calcat haine, a sters geamurile si a maturat, timp de patru ore.

Pe langa alimente, femeia s-a mai ales si cu o cutie cu detergent si un sapun.

A putut face acest lucru in cadrul magazinului social SocialXchange, inaugurat joi, de catre cei de la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 6, care le ofera celor nevoiasi posibilitatea de a face rost de diferite produse, pe care sa le achite nu cu bani, ci prin munca.

Magazinul social SocialXchange este gandit ca un intermediar intre cei care doresc sa faca acte caritabile si cei care au nevoie de astfel de gesturi.

Astfel, magazinul social simplifica procedura de donatie a unor bunuri, dar si conditioneaza accesul persoanelor cu venituri modeste la aceste produse, de efectuarea unor activitati de munca in folosul comunitatii.

“Noul proiect al Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 6 a aparut ca urmare a  nevoii de a stimula atat actele de caritate cat si sentimentul de responsabilitate in randul asistatilor social, dar si din dorinta promovarii unor principii, precum respectul fata de donator, protejarea demnitatii beneficiarului si echitatea sociala”, dupa cum au anuntat initiatorii magazinului social.

Pe de alta parte, nici donatorii nu raman nerasplatiti. Si asta pentru ca magazinul social le ofera acestora un pachet de servicii de agrement precum salinoterapie, cursuri de limbi straine, parenting, activitati sportive si divertisment.

“In cadrul magazinului sunt acceptate ca donatii alimente neperisabile, cu termene de valabilitate care sa permita depozitarea lor pe o perioada rezonabila, precum si produse de igiena, imbracaminte, jucarii, articole pentru copii, rechizite, carti, articole sportive etc”, au explicat initiatorii proiectului.

schema

sursa: greatnews.ro

Hotia hipermarket-urilor din Romania! Cum esti prostit in cele mai mari magazine!

In: Bani, Retail, Stirile zilei

Ce parere aveti despre faptul ca marile hipermarketuri din Romania si-au marit considerabil preturile (chiar si 300-400%). Credeti ca sunt justificate aceste mariri de preturi? La ora actuala in Romania preturile la alimente sunt mai mari decat cele din afara tarii unde salariile sunt si ele mult mai mari.

Plus ca mint cu nerusinare in privinta adaosului practicat, castigul lor fiind indecent de mare datorita unor taxe suplimentare pe care trebuie sa le suporte in special micii producatori locali, adusi nemilos in pragul falimentului.
Plus ca ofera salarii extraordinar de mici in comparatie cu castigurile fabuloase pe care le obtin.

In fond fiecare ar trebui sa se intrebe , unde se duce profitul realizat in aceste supermarketuri , ce beneficii avem fiecare dintre noi facandu-ne cumparaturile la ei?
Raspunsurile sunt foarte simple – nu avem NIMIC de castigat cumparand de la acesti lacomi , fara urma de caracter sau sentimente umane.

Intrebarea de logica la care trebuia sa-ti raspunzi era alta: Cate noi locuri de munca au creat aceste hipermarketuri , cat investesc real in economia romaneasca , in beneficiul nostru , al tuturor ?

Acesti excroci au venit aici cu un singur scop = neocolonialism , adica sustragerea unei parti cat mai mari din avutia nationala , distrugerea pe toate caile a economiei romanesti si infestarea pietelor din Romania cu produse de proasta calitate din exterior in scopul maximizarii profitului lor.
Scopul final al acestei hotii fara margini nu e decat acela de a-i face pe romani sclavi in propria lor tara. Problema e ca pentru a intelege aceste lucruri mai trebuie sa si gandesti !

Marii evazionisti de care nu se atinge nimeni: Mega Image, Carrefour si Auchan etc.

LA Mega Image, Carrefour sau Auchan lucrurile arata minunat, dar in bilanturile contabile e dezastru. Datoriile celor trei companii insumeaza jumatate de miliard de euro iar argumentele lor pentru a contesta dezastrul ce pare sa se apropie nu exista.

In Romania, de departe cea mai spectaculoasa expasiune a avut-o compania belgiana care administreaza lantul de magazine Mega Image. Anul trecut Mega Image a facut un profit de 10 milioane de euro, ceea ce arata ca fiecare magazin i-a adus in medie un profit de 47 de mii de euro (trebuie precizat ca multe magazine sunt de cartier si functioneaza cu un numar minim de angajati, mai mic de zece). De altfel, Mega Image are 4.600 de angajati.

Cifra cu adevarat spectaculoasa sta in dreptul datoriilor care sunt pentru Mega Image de 388 de milioane de lei, adica aproape 90 de miloane de euro, o cifra care ar trebui sa dea fiori oricarei companii. I-am rugat pe reprezentantii Mega Image sa comneteze aceste cifre. Raspunsul scurt si iritat al Departamentului de PR a fost urmatorul – “Mega Image nu confirma cifrele prezentate in articolul dumenavoastra drept urmare nu vom face niciun comentariu cu privire la articol”. Ceea ce nu au inteles cei de la Departamentul de comunicare al Mega Image este tocmai sensul intebarii noastre. Noi nu i-am rugat sa confirme sau sa infimele datoriile pe care le au deoarece acestea sunt cat se poate de reale sursa noastra fiind Ministerul de finante. I-am intrebat ce strategie de dezvoltare/marketing sta la baza unor performante financiare in care faci datorii de 9 euro ca sa castigi unul singur (acesta e raportul datorii/profit 90 milioane de euro/10 milioane de euro).

In acelasi articol publicat la 18 decembrie aratam situatia delicata in care se afla Carrefour. Compania inregistra la finalul lui 2012, 155 de magazine si a raportat un profit de 24 milioaane de euro. Datoriile companiei Carrefour sunt uriase – 239 milioane de euro, de zece ori mai mari decat profitul pe anul trecut. Cifra de afaceri este de aproape un milliard de euro. La nici doua saptamani dupa ce am publicat articolul, Carrefour Romania intra in insolventa.

Altfel, Anul trecut, Auchan a facut un profit modest sub un milion de euro desi detine 10 magazine in Romania. La capitolul datorii, Auchan inregistreaza 165 milioane de euro (ceea ce inseamna ca le-ar trebui 165 de ani pentru acoperirea datoriei). Aceasta cifra ar putea sa creasca la finele anului 2013 dupa ce Auchan a preluat 20 de magazine din reteaua Real.

Iar acest lucru nu se poate face decat cu bani, iar finantarea s-a facut cel mai probabil prin credit. Auchan a preluat de la compania Metro Group hipermarketurile Real din Europa Centrala si de Est, printre care si pe cele din Romania, pentru 1,1 miliarde de euro. Cifra de afaceri a Auchan Romania este de 448 milioane de euro.

Sursa: searchnewsglobal

Citeste caplimpede

McDonald’s pleaca din Romania? Mutarea supriza pe care o fac americanii cu lantul de restaurante fast-food!

In: Bani, Retail, Stirile zilei

Un milionar rus va cumpara toate restaurantele McDonald’s din Romania sub forma de franciza.

Toate restaurantele detinute de McDonald’s Romania vor fi cumparate, luna viitoare, de un om de afaceri rus pentru circa 50 de milioane de euro, americanii urmand sa iasa din afacere si sa ramana in Romania doar ca francizori, adica sa incaseze lunar taxa de franciza de la noul proprietar. Brand-ul McDonald’s va fi pastrat de noul proprietar, cel putin intr-o prima faza.

Informatia este oferita de o sursa apropiata conducerii McDonald’s Romania si confirmata de catre simpli lucratori din restaurante, carora managerii le-au trasmis deja ca vor functiona in sistem de franciza pentru un nou patron

„Este adevarat. Un rus cumpara toate restaurantele din Romania ale McDonald’s. Din cate stiu eu, tranzactia este deja perfectata, pretul fiind de circa 50 de milioane de euro. Lucrurile nu ar trebui sa se schimbe radical, restaurantele vor functiona ca si pana acum, numai ca pentru un alt patron. Nu stiu numele rusului”, a precizat sursa citata.

Intrebat daca aceasta informatie este adevarata, Daniel Boaje, director general McDonald’s Romania a precizat:

„Este o situatie care se pregateste din vara, deocamdata sunt speculatii. Nu am absolut nimic de comentat in plus”.

McDonald’s Corporation opereaza cel mai mare lant de restaurante din Romania – 67, in 21 de orase, dintre care jumatate sunt drive-through. Acestea cumuleaza afaceri anuale de circa 120 de milioane de euro.

Jumatate din retaurantele pe care americanii le opereaza in Romani, 32, sunt in Bucuresti.

Unitatile cu cele mai mari vanzari din tara sunt McDonald’s Dristor si McDonald’s Unirii, ambele cu vanzari de circa 5 milioane de euro anual, ambele din Bucuresti.

McDonald’s Romania are 4.000 de angajati. Anul acesta, compania sarbatoreste 20 de ani de prezenta pe piata din Romania.

Veniturile companiei-mama McDonald’s s-au ridicat in 2014 la 27,441 miliarde de dolari, in scadere cu 2% fata de anul anterior. Profitul net a fost de 4,758 miliarde dolari, cu 15% mai mic fata de cel din 2013.

Vanzarile au coborat cu 4% in restaurantele companiei, pana la 18,169 miliarde dolari, in timp ce vanzarile in unitatile in franciza au crescut cu 0,5%.

Rezultatele in scadereale McDonald’s  au adus si demisia presedintelui-director general Don Thompson.
Reprezentantii companiei au explicat ca, pe principala sa piata, Statele Unite, vanzarile s-au redus cu 1,7% in ultimul trimestru al anului trecut. In Europa, vanzarile au scazut cu 1,1% si in restul lumii cu 4,8%.

Sursa: economica.net

Citeste caplimpede

Mc Donald`s este pe tobogan! Americanii s-au saturat de fast-food si prefera mancarea sanatoasa!

In: Bani, Retail

Cu peste 70% din populatia Statelor Unite considerata supraponderala, se pare că oamenii incep in cele din urma să se trezească și să facă din viata sănătoasa o prioritate. Deoarece bolile din zilele noastre arata ca indiferent cate medicamente s-ar descoperi intensitatea lor nu este in scădere, în ultimii ani, se pare că tot mai mulți oameni se abtin sa consume mancaruri fast-food, cum ar fi McDonalds.

 

Cu o pozitie pe bursa destul de stabila McDonald`s a scazut ajungand in colaps financiar. Tot mai multe familii boicotează lanțul de fast-food. Aceasta schimbare a provocat chiar CEO-ul de la McDonald`s să demisioneze imediat ce stirea a fost lansata iar declinul a devenit continuu.

Chiar dacă cel mai mare restaurant din lume incearca sa atraga publicul cu noua sa echipa de conducere si cu noi campanii de publicitate, se pare ca a pierdut definitiv controlul asupra publicului american.

 

Poate ca asta se intampla tocmai din cauza ca McDonald`s se bazează pe practicile iresponsabile – cum ar fi sprijinirea fermelor care nu lasa puii – injectati cu hormoni sa respire, sau aprovizionare de slabă calitate, sau folosirea de culturi tratate cu pesticide pentru mâncăruri.

 

Poate pentru că mancarea de la Mc Donald`s contine peste 17 ingrediente diferite, care sunt practic imposibil de pronuntat, și sunt utilizate în producția de lucruri cum ar fi saltele yoga și in general in industria plastica.

Dupa aceasta cotitura este clar că americanii nu i se vor alătura prea curand lui Ronald McDonald pentru masa de prânz prea curând. Chiar Business Insider a scris despre declinul McDonald`s:

McDonalds

„Luni, McDonalds a raportat vanzari globale in scadere cu 2,2% față de luna precedenta. Aceasta cifra a depasit asteptarile analistilor care estimau doar un declin de 1,7%. În SUA, declinul a fost chiar mai mare pentru gigantul fast-food ale carui vanzari au scăzut cu 4,6%.

 

Cifrele dezamăgitoare de la McDonald`s vin in lanț cu alte vesti proaste cum ar fi creșterea concurenței la restaurante, cum ar fi Chipotle. Săptămâna trecută am constatat că, chiar și pe statisticile Federal Reserve privind economia SUA, se vede clar trecerea de la consumul la puncte de vânzare, intre restaurante de tipul Chipotle și lanțuri fast-food, cum ar fi McDonalds.”

 

sursa: trueactivist.com

Reteaua celui mai mare producator de cartele SIM din lume, sparta de SPIONI!

In: Bani, Retail, Stirile zilei

Reteaua celui mai mare producator de cartele SIM din lume a fost sparta de spioni americani si britanici, acestia furand cheile criptografice folosite pentru protejarea intimitatii comunicatiilor telefonice in lume.

Spargerea a fost realizata de o unitate comuna formata din agenti ai NSA (Agentia pentru Securitate Nationala din Statele Unite) si GCHQ (Cartierul general pentru comunicatii al Guvernului britanic), potrivit unui document strict secret furnizat site-ului The Intercept de Edward Snowden. Actiunea, detaliata intr-un document din 2010 al GCHQ, ofera agentiilor de supraveghere potentialul de a monitoriza mari parti din comunicatiile prin telefonul mobil din lume, atat voce, cat si date.

Compania vizata de agentiile de informatii, Gemalto, este o firma multinationala implantata in Olanda, care produce cipuri folosite in telefoanele mobile si in urmatoarea generatie de carduri de credit. Printre clientii sai se numara AT&T, T-Mobile, Verizon, Sprint si circa 450 de furnizori de retea wireless din lume. Compania opereaza in 85 de tari si are peste 40 de fabrici de productie. Unul dintre cele trei sedii globale ale sale este in Austin, Texas, iar cea mai mare fabrica este in Pennsylvania.

In total, Gemalto produce aproximativ doua miliarde de cartele SIM pe an.

Cu aceste chei criptografice furate, agentiile de informatii pot monitoriza comunicatiile mobile fara sa ceara sau sa obtina aprobare din partea companiilor de telecomunicatii si a guvernelor straine. Detinerea cheilor permite si evitarea unui mandat sau unei interceptari, fara sa lase vreo urma in reteaua wireless a furnizorului ale carui comunicatii sunt interceptate. Cheile criptografice le permit agentiilor de informatii sa deblocheze si orice comunicatii criptate pe care le-au interceptat anterior, dar nu au avut capacitatea de a le decripta.

Gemalto nu a stiut ca sistemele sale au fost penetrate si ca angajatii sai sunt spionati.

„Sunt tulburat, destul de ingrijorat ca s-a intamplat asa ceva”, a declarat Paul Beverly, vicepresedinte executiv al Gemalto, pentru The Intercept. 

„Cel mai important pentru mine este sa inteleg exact cum a fost posibil asa ceva, astfel incat sa putem lua masurile necesare pentru a ne asigura ca acest lucru nu se mai intampla si pentru a fi siguri ca nu exista un impact asupra operatorilor de telefonie pe care i-am servit cu incredere timp multi ani”, a precizat el.

„Este incredibil. Incredibil”, a declarat Gerard Schouw, parlamentar olandez din partea partidului de opozitie D66, atunci cand a fost informat despre activitatile agentiilor de spionaj. „Nu vrem ca servicii secrete din alte tari sa faca asa ceva”, a declarat Schouw. El a adaugat ca el si alti parlamentari vor cere Guvernului olandez sa ofere o explicatie oficiala si sa clarifice daca serviciile de informatii ale tarii erau la curent cu interceptarea Gemalto, al carei sediu general se afla la Amsterdam.

Sursa: mediafax.ro

Citeste caplimpede

RCS iti da telefonul acesta daca te abonezi! Uite cat de performant este! VIDEO

In: Bani, Retail, Stirile zilei

RCS-RDS iti da un nou smartphone cu dotari optime, pe care il poti cumpara nu numai 20 de lei pe luna daca te abonezi.

LG L Fino este un telefon mai putin cunoscut la noi, probabil din motive de marketing, dar care arata bine si isi face excelent treaba.

LG L Fino are un ecran IPS de 4.5 inch (cu rezolutia de 800 x 480 pixeli) protejat cu Corning Gorilla Glass 3. Sub carcasa prezinta un procesor Qualcomm Snapdragon 200 de 1.2 Ghz, grafica Adreno 302 GPU,1 GB memorie RAM si 4 GB spatiu de stocare.

Dotarile sunt suficiente pentru a naviga pe internet, a sta pe Facebook, a asculta muzica la radio si a face fotografii destul de bune, gratie senzorului de 8 MP cu autofocus, LED Flash, panorama, control vocal, geotagging, touch & shoot.

Interesant este ca LG L Fino este dual-SIM, asa ca vei putea pune doua cartele care sa functioneze simultan.

LG L Fino se contecteaza la 3G, are Wi-Fi 802.11 b/g/n, bluetooth 4.0, GPS, GLONASS, radio FM, un port microUSB si un jack de 3.5 mm.

Telefonul are o baterie de 1.900 mAh, cu o autonomie de pana la 325 de ore in stand-by si 15 ore in convorbire.

LG L Fino ruleaza Android 4.4.2 KitKat si poate fi cumparat, la liber, de pe site-ul Digi Mobil, la pretul de 649 de lei.

Display IPS de 4.5 inch, Corning Gorilla Glass 3
Rezolutie Display 800 x 480
Chipset Qualcomm Snapdragon 200
CPU ARM Cortex-A7, Quad-Core 1.2 GHz
GPU Adreno 302 GPU
Memorie RAM 1 GB
Memorie interna 4 GB
Memorie externa microSD (pana la 32 GB)
Retele 2G: 850 / 900 / 1800 / 19003G: 850 / 900 / 1900 / 2100
Conectivitate  Wi-Fi 802.11 b/g/n, bluetooth 4.0, GPS, GLONASS, radio FM
Porturi microUSB, jack de 3.5 mm
Camera principala 8 Megapixeli
Camera frontala VGA
Senzori Accelerometru, Senzor de proximitate
Dimensiuni 67.9 x 127.5 x 11.9
Greutate 145 g
Baterie 1.900 mAh
Sistem de operare Android 4.4.2 KitKat


Sursa: gadgetreport.ro

Mega Mall-ul de la Arena Nationala este aproape gata. Cum va arata mallul de 165 milioane de euro

In: Bani, Retail

Fondul sud-african de investitii New Europe Property Investments (NEPI) va deschide pe 23 aprilie centrul comercial Mega Mall de langa Arena Nationala, cu o suprafata inchiriabila de 72.000 de metri patrati, ocupata aproape integral, reprezentand o investitie de 165 milioane de euro.

Centrul comercial, situat in imediata vecinatate a Arenei Nationale, este cea mai mare investitie realizata de fondul de investitii in Romania, constructia fiind finalizata la mai putin de un an de la turnarea fundatiei, februarie 2014.

„Majoritatea retailerilor principali au inceput deja amenajarea magazinelor. Mega Mall se afla in acest moment in ultima faza de constructie, la ridicarea cladirii participand peste 2.000 de muncitori. Dintr-o suprafata totala construita de 210.000 metri patrati, 72.000 reprezinta spatiul inchiriabil. Suprafata este ocupata aproape in intregime, iar pentru cele cateva spatii mici ramase disponibile, s-a creat o lista de asteptare pentru potentialii retaileri”, se arata intr-un comunicat al NEPI.

Mega Mall va gazdui peste 200 de magazine, printre care cei mai importanti Peek&Cloppenburg, H&M, Zara, Mango, Marks & Spencer, C&A, LC Waikiki, Koton, New Yorker, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Orsay, KENVELO, Lee Cooper, Tom Tailor, NEXT, Tommy Hilfiger si Musette.

De asemenea, centrul comercial va avea o zona de entertainment cu un multiplex Cinema City cu 14 sali, un centru de fitness World Class dotat cu o piscina semi-olimpica si un nou concept de loc de joaca pentru copii.

Mega Mall cuprinde si un casino, deschis non-stop, iar zona de food courtvaocupa un spatiu impresionant de aproximativ 10.000 metri patrati si va gazdui restaurante si fast food-uri variate, precum Pizza Hut, KFC, Osho Steak, Wu-Xing, Salad Box si Subway. Zona de cafenele include Paul, Brioche Dorée si Manufaktura by Doncafé.

Mall-ul va avea 3.000 de locuri de parcare, din care 1.000 pe acoperisul complexului, care poate fi direct accesat din strada pe o rampa rapida.

NEPI are in portfoliu centre comerciale din Romania precum Promenada Mall din Bucuresti, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Shopping City Targu Jiu, dar si o serie de cladiri de birouri din Capitala si din Cluj.