Reteta ideala de fasole a iesit la iveala! Iata cum trebuie preparata!

In: Utile

Amanda Rose este un psiholog si cercetator din SUA, autor al volumului „Rebuild From Depression: A Nutrient Guide – Reconstruind de la depresie: Un ghid al nutrientilor”, a explicat cum trebuie consumata, de fapt, fasolea pentru a ne bucura de toate proprietatile sale.

Avem nevoie de zinc, fier si magneziu pentru a preveni starile depresive, iar daca boabele de fasole sau alte leguminoase fac parte din dieta ta, exista o modalitate usoara de a creste absorbtia acestor minerale.

Citeste si   Incepe RAZBOIUL? Anuntul facut de Kiev!

Este vorba de inmuierea leguminoaselor peste noapte, in apa foarte calda – 60 de grade Celsius, pentru a reduce continutul de acid fitic. Aceasta schimbare simpla are un efect urias: cresterea absorbtiei mineralelor in proportie de 50-100%.

Studiile au aratat ca, atunci cand reducem acidul fitic din alimente, asimilam mai multe minerale din acel aliment.

Citeste si   Vrei sa te casatoresti anul acesta sau in 2016? Vezi cand poti sa faci nunta dupa calendarul ortodox

Iata metoda dr. Rose de pregatire a boabelor de fasole:

1. Combinati apa clocotita cu apa filtrata si turnati peste fasole pana acoperiti complet boabele. Faceti asta cu o zi inainte de a gati propriu-zis fasolea si puneti vasul intr-un loc cald.

2. Pastrati apa fierbinte intr-un termos si pe masura ce boabele absorb apa, completati din nou pana sunt acoperite complet.

Citeste si   Mannschaft-ul scartaie: Germania – Ghana, scor 2-2 VIDEO TVR

„Nu va cer sa atingeti sau sa mentineti temperatura de 60 de grade, dar lasati fasolea cat mai mult la inmuiat, minim 18 ore. Veti vedea ca prin aceasta metoda boabele uscate se vor gati mai repede, vor fi digerate si veti asimila mai bine nutrientii”, recomanda dr. Rose, conform frunza-verde.













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close