Revolutie in retail: Carrefour experimenteaza un magazin de tip nou!

In: Retail, Stirile zilei

Carrefour experimenteaza, pe piata franceza, un nou tip de magazin, care va scadea semnificativ atat costurile retailerului, cat si timpul de achizitie al cumparatorului.

Mai precis, sub brandul Carrefour Market, retailerul va deschide, experimental, in Franta, doua unitati de tip „drive-pieton”, una in regiunea pariziana si una intr-un oras din sud-estul tarii, Tournon-sur-Rhône, scrie presa specializata in retail. Daca tipul de magazin „drive” deja s-a incetatenit in multe state din Europa Occidentala, un magazin de tip drive pentru pietoni este ceva relativ nou.


Ce se intampla de fapt: Cumparatorul isi alege produsele online, plaseaza comanda, plateste tot online si merge la magazinul de tip drive-pieton, de unde ridica marfurile, deja ambalate si impachetate.

Daca va avea succes, conceptul va aduce mari avantaje retailerului: astfel de magazine (de fapt, mai mult depozite) au nevoie de mult mai putin spatiu (nu sunt spatii de parcare, spatii pentru case de marcat, etc) si pot fi amplasate si in zone urbane aglomerate.

Sursa: ecomonica.net













Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close