Romanii au devenit sclavii Facebook! Nu mai exista scapare!

In: Tech

Milioane de romani au ajuns sclavii retelei de socializare Facebook, si au ajuns la o inconstienta maxima de unde unde nu mai exista scapare.

Facebook este peste tot in ziua de azi, iar eforturile retelei sociale de a se extinde ar putea duce la izolarea utilizatorilor de restul internetului. Pentru oamenii care stau pe Facebook si nu stiu ca sunt pe internet, reteaua sociala este o entitate separata, iar ”vina” pentru aceasta neintelegere o poarta atat ei, cat si reteaua sociala.


Acest lucru este evidentiat in niste studii efectuate de curand in Asia si Africa, dar vom vorbi despre acestea mai tarziu. De ce spun ca Facebook este responsabila pentru numarul mare de oameni care folosesc Facebook dar nu stiu ca sunt pe internet? Datorita tendintei retelei sociale de a aduce cat mai mult continut direct pe site-ul sau si de a se extinde in cat mai multe sectoare.

Daca planurile companiei merg ca la carte, pe toti utilizatorii vor citi stirile direct in site, vor putea vizualiza toate videoclipurile direct pe Facebook, banii vor putea fi trimisi mai usor prin serviciul sau de transfer, iar Messenger va fi platforma de comunicare predominanta.

In prezent, articolele diverselor publicatii se raspandesc pe reteaua sociala sub forma unor link-uri catre site-ul unde au fost publicate initial. Eficienta acestui proces este atat de mare, incat in tari precum Statele Unite, majoritatea persoanelor afla cele mai importante evenimente de pe Facebook. Dar se speculeaza ca Facebook ar dori sa includa continutul direct in site-ul sau, fara a oferi, deci, un link spre sursa.

Compania se afla acum in discutii cu diverse publicatii importante pentru a primi dreptul de a le publica continutul direct pe Facebook. Mai exact, nu va mai fi nevoie de browser pentru a accesa articolele, acestea regasindu-se direct pe populara retea sociala. Pentru moment, se poarta discutii cu New York Times, Buzzfeed si National Geographic. Vor fi vizate si Huffington Post, Quartz si The Guardian.

Inca nu s-a ajuns la o intelegere, iar motivele sunt evidente. La prima vedere, se pare ca Facebook are mult mai mult de castigat decat publicatiile respective, acestea din urma obtinand doar publicitate pentru articolele lor. De asemenea, multe dintre ele au inregistrat o scadere a traficului din Facebook datorita importantei mari acordate in ziua de azi materialelor video.

Anul 2014 a fost unul extrem de interesant pentru Facebook. Astfel, pentru prima oara, utilizatorii sai au postat mai multe materiale video direct pe reteaua sociala decat link-uri catre YouTube. Facebook nu poate fi considerat inca un concurent serios pentru YouTube, dar a reusit totusi sa-i ia acestuia o parte mare din traficul potential. Dar cum s-a ajuns la aceasta situatie?

Un rol extrem de important il are functia de autoplay implementata de Facebook. Cand un utilizator vede un videoclip in News Feed, acesta incepe sa ruleze automat daca setarile permit. Aceasta statistica i-a determinat pe unii sa afirme ca valorile vizualizarilor de materiale video de pe Facebook si YouTube difera. Graficul de mai jos, insa, spune alta poveste.

Sursa: playtech.ro

Citeste caplimpede













By: Elena Tudor Tags: , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close