Secretele angajatului ideal! Cum faci sa ai salariul dorit! Vezi ce calitati apreciaza orice angajator

In: Dezvoltare Personala

Exista trei posibilitati, datorita carora poti sa obtii locul de munca necesar si sa ai salariul pe care ti-l doresti. Ridicandu-te pe scara carierei, vei intelege ca ele sunt extrem de importante.

Care sunt ele:


Contactele. Cat de multe persoane cunosti? Cu cat cunosti mai multe persoane cu atat ai sansa sa obtii locul de munca al visurilor tale. Colegii iti pot spune de locurile vacante care niciodata nu apar pe afise. Anume din acest motiv numarul de persoane pe care le cunosti este atat de important. Alatura-te cluburilor profesionale si asociatiilor. Cere si ofera recomandari. Povesteste prietenilor, cunoscutilor, ca esti in cautarea unui loc de munca. Fii sigur ca de acest lucru vor afla toti si ca vor putea lua legatura cu tine in orice moment. Nu este nimic mai important decat contactele. Multi dintre angajatori nu reusesc sa puna anunturi deoarece imediat gasesc angajatii potriviti dupa recomandari. Ca sa iti maresti numarul de contacte este foarte simplu: este destul sa vorbesti cu oamenii si sa le ceri ajutorul.

Increderea. Nimic nu este mai important ca reputatia! Oamenii care au incredere in tine intotdeauna iti vor da recomandari pozitive si isi vor aminti de tine in orice situatie. Toate actiunile tale trebuie sa atinga cele mai inalte standarde. Nu fa lucruri inutile si banale. Sa stii ca oamenii care ofera aceste recomandari nu vor sa arate prost si nu iti vor spune despre locurile vacante, daca te vor suspecta de incapacitatea de a lucra bine.

Citeste si   Lectie de viata! Ce sa faci ca oamenii sa nu te mai invidieze si sa nu te mai vorbeasca de rau!

Competente. Devin-o cel mai bun in ceea ce faci. Pana la urma totul depinde de succesele profesionale. Anume ele decid daca vei face fata unui nou loc de munca. Nivelul competentelor stabilesc succesul profesional, de aceea trebuie sa te perfectionezi permanent, sa inveti si sa afli ceva nou pe tot parcursul vietii.

7 cele mai apreciate calitati ale unui angajat

Fiecare angajator are experienta de a comunica cu angajati rai sau bine si stie cu exactitate care calitati trebuie pretuite mai presus de orice.

1. Nivelul de inteligenta ridicat:

Studiile au demonstrat ca productivitatea unui angajat 76% depinde de nivelul lui de inteligenta.

Inteligenta influenteaza capacitatea de a organiza munca, de stabilire a prioritatilor, de a solutiona problemele si de a duce lucrurile pana la bun sfarsit. Inteligenta este legata cu capacitatea de a gandi rational si de a face fata greutatilor de fiecare zi. Pentru a-ti demonstra nivelul de inteligenta pune intrebari inteligente. Cu cat mai multe intrebari pui, cu atat mai destept pari.

2.  Aspira pentru a deveni lider:

Liderul – este in primul rand persoana care isi ia sarcini in plus si care poarta responsabilitatea pentru rezultatul muncii.

Citeste si   Cele mai raspandite proverbe arabe! Poti descoperi secretele intelepciunii orientale!

Un lider adevarat niciodata nu cauta justificari si scuze. Pentru a-ti demonstra calitatile de lider, trebuie sa muncesti cat mai bine, iar apoi sa imparti responsabilitatile pentru scopurile atinse.

3. Principialitate:

Principialitatea este una dintre calitatile principale, necesare pentru a avea succes  atat la munca cat si in viata personala. Asta este arta de a ramane tu insuti si sa nu-ti vinzi sufletul in functie de oamenii care te inconjoara. Asta este capacitatea de a-ti accepta punctele forte si cele slabe, sa-ti recunosti greselile si sa incerci sa le schimbi. Asta inseamna siguranta. Asta inseamna lipsa replicilor negative fata de fostul sef, colegi, etc. Chiar daca ai fost dat afara, vorbeste frumos despre aceasta experienta.

4. Comunicabilitate:

Angajatorilor le plac oamenii comunicabili, care nu se ascund de cei din jur, dar interactioneaza deschis cu ei. Angajatorii vor ca noul angajat sa se integreze cu usurinta in colectiv si sa devina o parte a familiei.

Cel care are un caracter simplu intotdeauna va fi popular si va atinge rezultate uluitoare indiferent de ce face. Lucru in echipa – este cheia succesului in orice afacere. Povesteste despre experienta ta de munca in echipa si demonstreaza ca esti gata sa o repeti. Poate anume asta va inclina balanta in favoarea ta.

Citeste si   Reteta prin care poti sa-ti indeplinesti toate dorintele! Legea efortului minim!

5. Competitivitate:

Am mai vorbit despre asta. Nivelul competitivitatii stabileste succesul in sfera profesionala. Anume aceasta calitate este baza a tot ce se intampla in cariera ta.

Simplu vorbind, competitivitatea este capacitatea de a-ti indeplini sarcinile, sa stabilesti prioritati, sa alege calea prin care sa rezolvi sarcinile propuse si sa te concentrezi ca sa duci un lucru pana la capat.

6. Curaj:

Curajul arata ca esti gata sa risti, sa accepti provocarile, sa ii asumi responsabilitatea in cazul cand sansele de esec sunt foarte mari.

Curajul este capacitatea de a vorbi deschis despre sentimentele tale, sa-ti spui parerea si sa ti-o aperi. Angajatorii ii apreciaza pe cei care vorbesc deschis si sincer. in cadrul unui interviu asta poate fi demonstrat prin acordarea de intrebari despre companie, functie si potential.

7. Forta interioara:

Forta interioara inseamna statornicie si dorinta de a rezista indiferent de situatiile create. Forta interioara determina oamenii sa-si indeplineasca munca, chiar daca lucrurile nu merg dupa plan. Forta interioara poate fi demonstrata, pastrandu-ti calmul in timpul interviului de angajare.

Personalitatea unui om este o combinatie de calitati pe care acesta le poseda. De ea depinde daca vei obtine postul de munca la care ai visat atat de mult, arata dozadesucces.













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close