Secretul longevitatii calugarilor tibetani a iesit la iveala! Cele cinci ritualuri tibetane care iti pot prelungi viata! Video

In: Utile
.

Sunt nenumarate legende care circula despre capacitatile uimitoare de care dau dovada preotii tibetani. Calugarii din Tibet arata cum corpul uman poate atinge performante uluitoare in urma unei intense pregatiri si stari de meditatie.

Una din cele mai interesante capacitati ale unor calugari tibetani este aceea de a nu imbatrani. Aceasta a fost dezvaluita prima data lumii occidentale, de Peter Kelder, in 1939, in cartea sa “Ochiul Revelatiei (The Eye of Revelation)”, in care autorul afirma ca a aflat despre cele 5 Ritualuri Tibetane de la un fost colonel al armatei britanice, care a servit in India.


Originea Ritualului e foarte discutata si disputata, unii atribuind-o sistemului de exercitii tibetane (’phrul ‘khor), pe cand altii spun ca face parte din Yoga, iar altii sustin ca cele cinci exercitii (ritualuri) preced Yoga cu cel putin 700 de ani, deci nu au nici o legatura cu aceasta. Cert este ca ritualul tibetan combina rotirea cu patru miscari intalnite in posturile din yoga.

Rotirea supune corpul unei forte centrifuge, iar celelalte 4 exercitii realiniaza energiile alchimice care circula de-a lungul coloanei vertebrale (foc, apa, aer, pamant) si readuc functionarea chakrelor in parametrii normali, ceea ce curata aura, revitalizeaza si reechilibreaza intregul organism, cresc vitalitatea si reduc efectele imbatranirii, noteaza safiisanatos.

Citeste si   Raspunsul care macina fiecare om a iesit la iveala! Speranta de viata este stabilita pentru fiecare in parte! Este scrisa in ADN!

Reguli generale:

– intotdeauna se incepe cu rotirea corpului, urmata de celelalte 4 exercitii;
– rotirea se face in sensul acelor de ceasornic (de la stanga la dreapta), indiferent de emisfera in care va aflati;
– este bine, dar nu obligatoriu ca respiratia sa se faca numai pe nas;
– desi e indicat ca exercitiile sa inceapa orientat cu fata spre nord, acest aspect nu este obligatoriu si nu trebuie urmarit cu obstinatie;
– fiecare exercitiu, se repeta de cel mult 21 de ori, dupa care se trece la urmatorul;
– in timpul exercitiilor, niciodata nu trebuie sa apara senzatia de discomfort (nu fortati niciodata – in cazul acesta, mai mult nu inseamna mai bun);
– este indicat ca incepatorii sa abordeze fiecare exercitiu cu un numar mai mic de repetari (eventual 3), pe care il vor creste ritmic, saptamanal, sau chiar lunar, pana ajung la numarul maxim (optim) de 21 de repetari;
– daca unul dintre exercitii va pare mai dificil si nu va permite cresterea numarului de repetari in ritmul celorlalte, nu fortati, ci aplicati o crestere mai lenta, pana ajunge si el la numarul optim de repetari;
– pentru a obtine beneficiul maxim, e bine ca Ritualul sa fie practicat zilnic, cu cel mult o zi pauza pe saptamana;
– daca ati intrerupt ritualul, nu este strict obligatoriu sa-l reluati de la inceput, dar functie de lungimea pauzei, poate fi necesar sa reincepeti cu un numar redus de repetari;
– este indicat ca exercitiile 2, 3, 4 si 5 sa nu fie practicate pe o suprafata tare si rece (ciment sau piatra – folositi o patura, un covor sau o saltea de fitness);
– inainte de a incepe fiecare exercitiu, incercati 5-10 secunde, sa va concentrati asupra lui;
– nu folositi incaltaminte sisau imbracaminte care va poate deranja in timpul exercitiilor (prea stramta, prea larga, etc.)
– in imaginile insotitoare, se arata ritmul indicat al respiratiei, cu ajutorul sagetilor, IN-inspiratie si OUT-expiratie;
– executia corecta si in intregime a Ritualului, poate dura intre 7 si 15 minute;

Citeste si   O britanica a fumat 1,3 milioane de tigari si a baut o sticla de whisky pe saptamana! Varsta la care a ajuns o sa te surprinda

Primul ritual – Energie (Mental – rotirea insasi, curata energia corpului)

Stati drept, in picioare, mainile intinse lateral, paralel cu solul, palmele orientate spre pamant, picioarele apropiate. Va rotiti de la stanga spre dreapta (in sensul acelor de ceasornic), de cel mult 21 de ori.

Observatii:
– respiratia are loc normal (de voie), in timpul exercitiului;
– la inceput rotirea poate fi mai lenta, dar in timp viteza de rotatie trebuie sa creasca pana cand mainile sunt tinute intinse si ridicate de forta centrifuga (aveti grija sa nu fortati);
– daca dupa rotiri, va simtiti ametiti, lipiti palmele in fata in pozitia de rugaciune, sau “namaste”, priviti fix la varfurile degetelor mari si in scurt timp trece;

.













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

By: Ovidiu Cercel Tags: , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close