Secunda in care Simona Halep a pierdut finala de la Roland Garros! Ce s-a intamplat de fapt?

In: Sport, Stirile zilei

Simona Halep a pierdut finala de la Roland Garros dupa o decizie corecta a arbitrului Kader Nouni care a demoralizat-o.

La inceputul game-ului de serviciu al Simonei, o minge trimisa de Maria Sarapova foarte lung, pe linia din spate a terenului, e atinsa de romanca, dar nu suficient pentru a o retrimite in terenul advers. Arbitrul de linie a strigat „out”, insa cel de scaun, francezul Kader Nouni, a coborit si a cercetat urma, hotarind ca mingea a fost buna. De altfel, hawk-eye-ul folosit pe grafica tv a confirmat decizia lui.

Citeste si   Horia Tecau IN FINALA Turneului de la Sydney!

Apoi insa, Nouni i-a comunicat lui Halep ca punctul ii va reveni Mariei Sarapova.

„Am crezut ca se va rejuca pentru ca atinsesem mingea”, a explicat Simona dupa meci, „dar regula e alta. Daca nu o trimit dincolo de fileu, nu se poate repeta. Cred ca a fost un moment foarte important. M-am enervat si apoi n-am putut sa-mi gestionez emotiile. Nu m-am mai concentrat la fel de bine pe punctele urmatoare. Mi-a taiat elanul, n-am mai avut energia necesara pentru ce a urmat”.

Citeste pe 24s.ro!













MAI TREBUIE SA CITESTI SI...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close