Vremuri grele la Romania TV! Alungati cu pietre de sute de mii de protestari in februarie, jurnalistii sunt fortati sa-si dea demisiile!

In: Monden

Vremuri grele la Romania TV! Alungati cu pietre de sute de mii de protestari in luna februarie, jurnalistii sunt fortati  acum de conducere sa-si dea demisiile, dupa ce la ultimul salariu li s-a oferit doar cate 1000 de lei si optiunea sa plece daca nu le convine.

Potrivit bugetul.ro, care citeaza paginademedia.ro plecarea Corinei Dragotescu de la Romania TV este doar inceputul sfarsitului.

„Am terminat colaborarea cu Romania TV. Le multumesc tuturor colegilor care au facut posibil acest proiect, de la Noaptea Realitatii pana acum, la Noaptea Mintii #mia. A fost cel mai frumos proiect la care am participat. Ii multumesc lui Sebi ca l-a sustinut. Le multumesc tuturor colegilor din regie si producatorilor si reporterilor cu care am lucrat de-a lungul timpului si care au realizat toata munca din spatele a ceea ce se vede pe sticla. Un gand special pentru Valentina Pufulescu cu care am colaborat excelent si am reusit performanta sa gandim o emisiune in 15 minute si apoi sa stau in direct 4 ore ca sa transmit evenimente in desfasurare. Una peste alta a fost cea mai interesanta perioada din viata mea profesionala. Ma simt mai bogata sufleteste si imi pare rau ca ne despartim. Va pup pe toti cei care tineti la mine si mi-ati aratat mereu lucrul acesta”, a scris Dragotescu, pe pagina de socializare.

Acesta despartire a Corinei Dragotescu de Romania TV a venit in contextul in care au aparut probleme cu plata salariilor. Astfel, angajatii RTV au fost informati ca, saptamana aceasta, va primi fiecare 1.000 de lei, indiferent de salariul pe care il are, informeaza paginademedia.ro.

Radu Moraru lanseaza o ipoteza socanta! Sebastian Ghita este pe „fundul Marii Negre”!

In: Stirile zilei

Radu Moraru a lansat o ipoteza socanta pe site-ul nasul.tv in privinta celui mai cautat roman, Sebastian Ghita. Jurnalistul e de parere ca fostul patron al Romania TV a fost omorat, la fel ca si Codrut Marta, fost sef de cabinet al lui Sorin Blejnar, in perioada in care acesta era presedintele ANAF, de negasit inca din anul 2012.

“Mi-as dori ca Ghita sa fie viu si sa ii iau un interviu ! Si pe Marta il astept !

Dar cred ca amindoi sint morti ! Ghita devenise mult prea periculos pentru Sistemul Mafiot si pentru Microsoft ! Stia prea multe !

Cred ca Sistemul l-a folosit, ca sa il scuipe in bot pe Coldea, dupa care l-a sacrificat! Pe fundul Marii Negre !

Nici pe Coldea nu il vad bine !”, a transmis Moraru, potrivit nasul.tv.

France Presse devoaleaza propaganda televiziunilor aservite! Stirile false, arme din arsenalul de propaganda rusa!

In: Stirile zilei

Agentia AFP a publicat o analiza in care atrage atentia asupra raspandirii stirilor false in Romania, fenomen ce ar putea continua sa ia amploare, in conditiile in care tara noastra este considerata „veriga slaba a proiectului european”, noteaza news.ro.

„Caini platiti pentru a protesta fata de Guvern. Un incendiu la un club de noapte soldat cu victime, comandat de un miliardar american. Asa numitele ‘fake news’ prospera in Romania, alimentand euroscepticismul din fosta tara comunista”, scrie AFP.

Agentia scrie ca tentativele Guvernului social-democrat din ianuarie de a imblanzi legislatia anticoruptie a dus la un val de proteste fara precedent in tara, dar si la un val de stiri indoielnice la posturile de televiziune proguvernamentale.

Primul caz de „stiri false” a fost remarcat in decembrie – cu numai doua zile inainte de alegerile parlamentare – „cand postul privat de televiziune Romania TV a afirmat ca omul de afaceri americani George Soros, o tinta populara pentru antimondializare, a ‘finantat’ cumva” incendiul de la clubul Colectiv, ce a dus in 2015 la proteste care au daramat Guvernul, scrie AFP. Ancheta a conchis ca nerespectarea normelor de siguranta a fost cauza tragediei, nu un complot strain.

„Cu toate acestea, intr-o tara unde industria nationala a media este dominata de cinci posturi private de stiri, ce transmit 24 de ore, posturile rivale s-au grabit sa preia povestea si sa intre in ‘fake news’”, explica jurnalistii francezi.

Razboi pe strazi

Cateva luni mai tarziu, cand pana la 500.000 de oameni au protestat pasnic in strada pentru a apara lupta anticoruptie, o parte din media a vorbit de „razboi pe strazi” sau de „lovitura de stat”, a acuzat companiile multinationale ca isi obliga angajatii sa ia parte la manifestatii, iar Romania TV a sustinut ca unii manifestanti si animalele lor de companie au primit bani pentru a protesta.

„Adultii au fost platiti cu 100 de lei, copiii au castigat 50 de lei, iar cainii au fost platiti cu 30 de lei”, a afirmat Romania TV.

Insa si furia fata de stirile false a luat amploare in randul telespectatorilor din fostul satelit sovietic, unde amintirile regimului autoritar comunist sunt inca puternice, pecizeaza France Presse, subliniind ca CNA (Consiliul National al Audiovizualului) a primit peste 2.000 de plangeri numai in ianuarie si februarie, de aproape 10 ori mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.

CNA a amendat Romania TV cu peste 6.000 de euro pentru acuzatiile care l-au vizat pe Soros si cu 11.000 de euro pentru ca a difuzat informatii false de manifestanti platiti.

In plus, RTV si postul de televiziune Antena 3 au pierdut temporar doua treimi dintre clientii de publicitate in februarie, potrivit platformei din domeniul publicitatii IQads.

Moguli de presa corupti

Industria media din Romania este vulnerabila pentru ca se afla, in mare parte, sub controlul mogulilor care „sunt vizati de acuzatii de coruptie, sunt deja inchisi sau au preferinte politice clare”, explica Patrisor Obae, de la Pagina de Media, pentru AFP.

In aceste conditii, eforturile anticorutie din Romania, care au vizat de asemenea politicieni si alti oligarhi, au fost criticate de presa atat de dur, incat Comisia Europeana a evocat „atacuri majore in media” vizand sistemul judiciar.

Intr-un material difuzat de Antena 3, sefa DNA Laura Codruta Kovesi a fost acuzata ca a primit un milion de euro de la un mafiot local pentru a musamaliza acuzatiile care il vizau. Kovesi a depus plangere impotriva jurnalistilor, iar un proces este in curs.

De altfel, in ultimul an, Kovesi a facut 15 plangeri la CNA pentru „insulte si defaimare”.

Propaganda rusa

La fel ca si in alte tari care au fost sub influenta sovietiva, Moscova este privita ca o mana invizibila in raspandirea de informatii false – in special in dosare legate de UE si NATO.

„Obiectivul este slabirea increderii in UE si NATO si slabirea pozitiei internationale a Romaniei”, a explicat Corina Rebegea, de la Center for European Policy Analysis din Statele Unite.

Romania, una dintre cele mai sarace tari din UE, care a primit 26 de miliarde de euro de la blocul comunitar de la aderare, in 2007, a fost descrisa in mod fals de unii jurnalisti drept un contribuitor net la Uniune, scrie AFP.

De asemenea, o alta stire falsa care a circulat in media este ca strainii controleaza 70% din terenul agricol din tara, relateaza France Presse.

Discursul eurosceptic a luat amploare in vara trecuta, cand patronal Romania TV, Sebastian Ghita, s-a inscris intr-un partid nationalist mic, iar la postul sau de televiziune au inceput sa fie invitati politicieni cu opinii similare.

Fostul premier Victor Ponta, considerat proeuropean cat a fost la putere, sustine in prezent ca Romania nu ar mai trebui sa accepte sa fie o „colonie condusa de UE” si ii lauda public pe liderul ungar Viktor Orban si pe presedintele turc Recep Tayyip Erdogan, pentru „curajul” de a infrunta blocul comunitar, potrivit jurnalistilor francezi.

Aproximativ 50% dintre romani au inca incredere in UE, fata de media europeana de 35%, potrivit unui Eurobarometru publicat in decembrie. Insa observatorii nu vad o reducere a productiei de stiri false care au ca scop sa slabeasca aceasta sustinere.

„Propaganda rusa va castiga teren, potrivit asteptarilor, in urmatorii ani, in conditiile in care Romania este privita ca veriga slaba a proiectului european, din cauza tensiunilor interne (…) si a performantei economice modeste”, a explicat pentru AFP Corneliu Bjola, professor la University of Oxford.

By: Ovidiu Cercel Tags: , , , ,

Lovitura dura pentru televiziunile aservite! Anuntul facut de o mare companie a devenit viral!

In: Stirile zilei

Compania Delaco Romania anunta prin intermediul paginii de Facebook a brandului Toni Delaco ca nu va achizitiona nicio secunda de publicitate la Antena 3 si Romania TV. „Nu sunt decent doar 1 luna, sunt decent de 10 ani de cind m-am apucat sa imi fac reclama la televizor, ca baietii mari”, scrie Toni Delaco.

„E martie, se intorc pasarile calatoare. Am vazut acum ca televiziunile alea, de unde s-au retras o gramada de branduri in perioada protestelor, isi recapata clientii. Chiar si unul din competitorii nostri a aparut pe ambele canale, acum ca strada nu mai este atenta. Vreau sa va spun atat: nu am dat niciodata niciun leu nici Antenelor si nici Romaniei Tv. Si nici nu o sa dau. Nu sunt decent doar 1 luna, sunt decent de 10 ani de cind m-am apucat sa imi fac reclama la televizor, ca baietii mari. Va pup si va urez o zi superba. Eu tocmai mi-am dat seama, inca o data, ca o afacere cu bun simt merge mai bine decat una care nu se gandeste decat la profit”, este scris pe pagina oficiala de Facebook a brandului Toni Delaco.

Delaco este unul dintre principalii furnizori de produse lactate pentru marile retele de magazine din Romania. Din anul 2010, Delaco face parte din grupul Savencia, unul dintre cei mai mari jucatori din piata mondiala de branzeturi.

In urma manipularilor si dezinformarilor de la inceputul lunii februarie, cand au inceput protestele antiguvernamentale, multe dintre marile companii si-au retras publicitatea de la Antena 3 si Romania TV. 70 de branduri nu se mai regasesc la Antena 3 si 80 la Romania T, este rezultatul unei monitorizari realizate de site-ul IQads.

In perioada 30 ianuarie-2 februarie, in calupurile publicitare ale Romania TV erau aproape 100 de branduri. Intre 3 si 5 februarie, mai erau 30. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame in perioada 30 ianuarie – 2 februarie, mai sunt acum 25, scrie IQads.

Nu mai au spoturi, printre altii, Altex, Bergenbier, Metro, Selgros, Bergenbier, Ursus, Procter&Gamble, Sanofi, Zdrovit, Ferrero (Kinder).

Printre companiile care au ramas cu reclame la Romania TV sunt Vel Pitar, Dr. Oetker, Penny, Mezelurile Fox si Biofarm. La Antena 3 au mai ramas, printre altele, marci ale companiilor Sensi Blu, Ryanair, Biofarm, Johnson & Johnson, transmite aktual24.

Culmea tupeului: Ce a declarat Traian Basescu despre numirea facuta de Iohannis?

In: Politic

Fostul presedinte al Romaniei, Traian Basescu a anuntat la televiziunea Romania TV, pastorita de Sebastian Ghita, prietenul lui Victor Ponta, ca nu l-ar fi numit niciodata pe Sorin Grindeanu premier. Asta in conditiile in care chiar Traian Basescu l-a numit in anul 2012 pe presedintele PSD de la acea vreme, Victor Ponta in functia de prim ministru! Mai mult decat atat, Victor Ponta a socat sustinatorii PSD cand l-a invitat pe Traian Basescu la Scoala de Vara a TSD


Si totusi Traian Basescu a declarat ca Iohannis s-a speriat de suspendare. „Va pot spune din experienta ca Iohannis a semnat de joi decretul si a lasat cu limba de moarte sa fie comunicat azi la 10. Astazi nu a fost la Cotroceni. Depusese armele de ieri, eu nu il nominalizam cu toate riscurile”, a marturisit Basescu la Romania TV.
Fostul presedinte a subliniat ca daca era nevoie risca o suspendare si era presedinte. „O criza politica vine si trece. Economia merge si fara Guvern”, a mai afirmat Basescu.

By: Elena Tudor Tags: , , ,

Presedintele Klaus Iohannis a reclamat Antena 3 si Romania TV la CNA!

In: Social, Stirile zilei

Klaus Iohannis a sesizat CNA cu privire la Antena 3 si Romania TV, care au difuzat pe 13 noiembrie emisiuni in care au prezentat modul in care ar fi fost finantata campania sa la prezidentiale, acesta acuzand cele doua televiziuni ca au incercat sa ii lege numele de pretinse ilegalitati.

Cele doua sesizari facute de Klaus Iohannis pe 14 noiembrie 2014, in timpul campaniei pentru alegerile prezidentiale, se afla pe ordinea de zi a sedintei de joi a Consiliului National al Audiovizualului (CNA).

In ceea ce priveste Antena 3, Klaus Iohannis spune ca, pe 13 noiembrie, incepand cu ora 15.00, emisiunea „Esential” a debutat cu un subiect pe care moderatoarea Alina Petrescu l-a prezentat cu titlul „Acuzatii grave la adresa lui Klaus Iohannis pe marginea modului cum isi finanteaza campania”.

„In intreaga prezentare a subiectului, exista un amestec total al opiniilor moderatorului si al invitatilor cu declaratii aparute in presa, fara nicio dovada, fara a se face o distinctie clara a acestora”, spune Klaus Iohannis in sesizarea transmisa CNA.

Klaus Iohannis se refera la afirmatii facute in emisiune de moderatoarea Alina Petrescu, care a spus printre altele: „Un politician moldovean dezvaluie ca principalul sponsor al candidatului ACL la prezidentiale, Michael Schmidt, este cumnatul unuia dintre cei mai controversati politicieni milionari din Republica Moldova, Renato Usatii (…) Poti, asadar, sa te intrebi care este circuitul banilor si cum este finantata campania lui Klaus Iohannis?”.

La randul sau, in aceeasi emisiune, invitatul Sorin Iliesiu (senator PLR, n.r.) spune: „Imi aduc aminte de proverbul romanesc «spune-mi cu cine te insotesti, ca sa-ti spun cine esti» si fac o paralela intre domnul TrTraian Basescui candidatul domniei sale, Klaus Iohannis. Ma refer la faptul ca domnul Basescu se insoteste cu lumea interlopa, cu Bercea Mondial, cu alti oameni din mafie si vad ca la fel si domnul Iohannis face (…)”.

Potrivit lui Klaus Iohannis, „dand dovada de totala lipsa de impartialitate, moderatorul emisiunii incearca sa atraga antipatie in randul invitatilor” invocand un subiect care nu are nicio legatura cu el, respectiv „subiectul asasinatelor comandate”.

Astfel, spune Iohannis, moderatoarea i s-a adresat invitatului Toader Paraschiv (presedinte al Federatiei Nationale a Politistilor si Personalului Contractual din MAI, n.r.):

„Sunt convinsa ca ati auzit de acest scandal pentru ca, in Romania cel putin, asasinate comandate nu stiu cat de des auzim de asa ceva. Adica Vitalie Proca si toate numele astea va suna foarte cunoscut, sunt convinsa”. In replica, invitatul Toader Paraschiv a spus: „Regretabil este sa auzi ca exista o increngatura sau aceste drumuri ale acestor asasini platiti sau ai celor care comanda aceste asasinate ajung in sfera politicului, pentru ca asta inseamna ca trebuie sa ne pregatim pentru ce este mai rau (…)”.

„In opinia mea, intreaga emisiune este o incercare de a lega numele si imaginea mea de personaje dubioase, de pretinse ilegalitati, fara vreo dovada, fara vreun temei legal, de pretinsele fapte ale acestor personaje, cu acuzatii grave care mi se aduc fara niciun fundament”, spune Klaus Iohannis.

El afirma ca si pe site-ul Antena 3 a fost publicat, pe 14 noiembrie, un material pe acelasi subiect, intitulat „Cine este cel care a finantat campania lui Iohannis. «Numele sau este legat de tentativa de omor a unui bancher rus»”.

Pe de alta parte, tot pe 14 noiembrie, Klaus Iohannis a sesizat CNA cu privire la Romania TV.

Potrivit lui Iohannis, pe 13 noiembrie, Romania TV a publicat, la ora 14.30, pe site-ul sau oficial un articol cu titlul „Klaus Iohannis, sustinut de un om al Moscovei”, potrivit caruia „candidatul ACL Klaus Iohannis este sustinut de persoane dubioase, care au stranse legaturi cu Moscova, fiind finantat de catre multimilionarul Michael Schmidt, care este casatorit cu sora lui Renato Usatii – actionar la Gazprom si colaborator al Moscovei”.

„In urma publicarii acestui articol, Romania TV a transmis acest subiect in aceeasi zi (13.11.2014) in emisiunea «Dosar de presedinte» de la ora 17.00, in care moderatorii Cristina Sincai si Silviu Manastire au lansat in dezbatere acuzatii la adresa mea privind presupusa mea legatura cu acel domn din Rusia (…) In opinia mea, de aceasta data, Romania TV incearca sa lege numele si imaginea mea de pretinse ilegalitati, fara vreo dovada, fara vreun temei legal, prin simpla citire a unor declaratii venite de la Chisinau din partea unui politician”, spune Klaus Iohannis, in sesizarea transmisa CNA.

Atat in cazul sesizarii cu privire la Antena 3, cat si in cel al sesizarii privind Romania TV, Klaus Iohannis spune ca „libertatea de exprimare nu este absoluta”, iar „protectia pe care o ofera da nastere unor indatoriri si responsabilitati inerente exercitiului sau”.

„Astfel, relatarea jurnalistica trebuie sa fie echilibrata si obiectiva, informatiile oferite sa fie exacte, verificate si demne de crezare, iar prezentarea lor sa se faca cu buna-credinta”, spune Klaus Iohannis.

El mai spune ca, dincolo de „incalcarea evidenta” a dreptului sau la imagine, atitudinea Antena 3, respectiv a Romania TV „este de natura a afecta si interesul general”. „Libertatea de exprimare si alegerile libere sunt doua drepturi fundamentale ce stau la baza unui regim democratic. Atunci cand, abuzandu-se de libertatea de exprimare, se prezinta informatii neconforme realitatii, libera expresie a opiniei cetatenilor cu privire la alegerea presedintelui Romaniei este la randul ei supusa unei tentative de viciere, intregul proces democratic avand de suferit”, mai spune Iohannis.

CNA urmeaza sa decida in sedinta de joi cu privire la aceste sesizari ale lui Klaus Iohannis. In momentul difuzarii acestei stiri, sedinta CNA este suspendata intrucat membrii Consiliului sunt audiati in Comisia de cultura a Senatului privind activitatea lor generala in acest an. Sedinta CNA va fi reluata dupa intoarcerea membrilor Consiliului de la audieri.

Sursa: mediafax.ro

ROMANIA TV se prabuseste! Ce vor pati toti angajatii lui SEBASTIAN GHITA!

In: Social, Stirile zilei

Postul de televiziune Romania TV, proprietatea fostului social democrat Sebastian Ghita, pare ca se prabuseste dupa esecul lui Victor Ponta la alegerile prezidentiale.

Canalul de stiri atat de devotat premierului perdant in alegeri va trece la o serie de concedieri in masa si ajustari serioase de salariu anuntate de directorul editorial Catalin Popa, informeaza reportervirtual.ro care a intrat in posesia mail-ului primit de toti angajatii Romania TV joi dimineata.

Catalin Popa ii anunta pe angajatii Romania TV ca se vor face reduceri de costuri in 2015 fata de 2014 in cuantum de 10-12 procente.

Reamintim ca Sebastian Ghita a anuntat anul acesta in repetate randuri ca actualii actionari ai Romania TV sunt in negocieri cu grupuri straine de presa pentru vanzarea unui pachet de actiuni. Pana acum nu a fost anuntata nici o tranzactie.

In continuare va prezentam mesajul integral al mail-ului respectiv:

Subject: anunt despre viitor
Sender: Catalin PopaAdd contact
Recipient: comunicari@rtv.netAddcontact
Date Today 11:42

Salutare!

Va scriu pentru ca, incepind din aceasta dimineata, veti citi pe
bloguri si in ziare ca mai multe institutii media se pregatesc sa ia
masuri severe de restructurare in perspectiva anului 2015. ProTv a
trecut deja printr-o serie agresiva de disponibilizari, Intact este
gata sa anunte masuri similare pentru A1 si A3. Dintre statiile de
stiri, Realitatea si B1 functioneaza deja la limita de avarie, pentru doua-trei luni
tensiunea campaniei electorale le-a readus la viata, dar acum se intorc in criza.

Catalin Popa

Avem asadar in fata un an extrem de dificil pentru piata media, in special pentru statiile de stiri. De aceea, si noi ne facem deja calculele, iar acestea arata ca vom fi pusi in fata situatiei de a maiajusta costurile: consideram ca incarcatura extraordinara a lui 2014, care ne-a ajutat sa facem audienta peste asteptari, va fi aproape imposibil de egalat in 2015, deci incasarile viitoare vor depasi doar in mod miraculos ceea ce am reusit cu mari eforturi anul asta. Astfel, chiar cu o mica crestere de venituri prognozata la anul, raminem inca cu costuri mai mari.

Desi ajustarile pe care ni le propunem nu sunt dramatice ca si procent
general, fiind vorba de circa 10-12% din costuri, ele vor viza un numar de citeva zeci de persoane: de unii ne vom desparti, ceilalti vor ramine doar in alte conditii contractuale. Daca situatia de la anul va fi mai buna decit cea prognozata, una ditre prioritati va fi sa refacem aceste taieri. Pina atunci insa, restructurarea unor salarii este iminenta. Ca instrument de lucru, vom folosi in principal fisele de evaluare pe care sefii vostri vi le-au intocmit in ultimele luni – de aceea procesul va fi ceva mai clar, chiar daca nu simplu.

Ne dorim ca impactul asupra celor aproape 500 de oameni angajati la Romania TV sa fie cat mai redus si, bineinteles, cei care isi fac bine treaba sa nu aiba deloc de suferit. Daca nu vom reusi, raspunderea imi
apartine.

Catalin Popa

Sursa: mondonews.ro

Lovitura MEDIA: Meciul GRECIA – ROMANIA va fi transmis de Romania TV!

In: Sport, Stirile zilei

Lovitura in randul televiunilor de sport din Romania, meciul Grecia – Romania va fi transmis la TV, pe 15 noiembrie, de la ora 21:45, chiar de Romania TV.

Romania TV a achizitionat drepturile pentru GreciaRomania …citeste articolul integral

PERCHEZITII la Ministerul Transporturilor si la CFR! Aproximativ 200 de functionari, printre care si patru directori au fost ridicati de politisti! VIDEO

In: Politia, Stirile zilei

Zeci de perchezitii au avut loc la Ministerul Transporturilor si mai multe regionale CFR din tara. 200 de functionari, banuiti de luare si dare de mita, au fost ridicati si sunt cercetati pentru ca faceau parte dintr-o retea care aduna spaga primita in trenuri de catre controlori, potrivit Romania TV.

Seful de la CFR Calatori nu exclude ca multi dintre cei anchetati acum sa fie suspendati din functie. Totodata recunoaste ca blatul pe trenurile din Romania este o practica des intalnita.

Perchezitiile sunt rezultatul unei anchete care dureaza din noiembrie 2011. Sunt vizati chiar si directori din CFR, existand indicii ca acestia primeau mita drept cota parte din spaga luata de „nasi” de la calatorii fara bilet. Alaturi de controlori, au fost ridicati patru directori si 16 inspectori din CFR.

Perchezitiile se fac si la sediul regionalelor Brasov, Craiova si Iasi, dar si la domiciliul unor persoane suspecte. Persoanele retinute sunt duse la Brasov, actiunea fiind organizata de catre procurorii brasoveni si de catre Politia Transporturi.

Stefan Roseanu, directorul CFR Calatori, a precizat ca nu stia de existenta unei anchete de o asemenea amploare, dar a admis ca circulatia fara bilet pe trenuri este o problema importanta, circa 20-30% dintre calatorii CFR merg fara bilet, fapt ce cauzeaza un prejudiciu de circa 40.000.000 lei anual.

In paralel cu ancheta judiciara, CFR va desfasura propria ancheta ce ar putea duce la sanctiuni severe.

„Vom aplica si noi dispozitiile interne. Se va ajunge pana la suspendare, normal sau desfacerea contractelor de munca”, a declarat Roseanu.

Conform unor informatii, sefii Corpului de Control din minister stiau de practica endemica a luarii de mita in trenuri, insa nu au fost luate masuri disciplinare.

„Umblam la procedurile interne de lucru si vrem ca metodele de verificare sa fie cat mai bune. Important este ca, pe viitor, sa nu mai existe musamalizari la varf”, a spus Roseanu.

Dintrei cei retinuti, 70 de persoane sunt angajate la regionala Brasov.

„Este un dosar foarte complex, cu foarte multe infractiuni legate de fapte de coruptie”, a spus Alina Popescu, purtator de cuvant al Parchetului Brasov, citata de Mediafax.

Dan Diaconescu si Remus Vulpescu vor sa faca o DISCOTECA impreuna! Vezi VIDEO

In: Politic, Stirile zilei

Dan Diaconescu si Remus Vulpescu s-au duelat verbal in direct, la Romania TV. Disputa s-a lasat si cu cateva detalii inedite din culisele privatizarii Oltchim.

Vezi VIDEO pe CirculPolitic.ro!