Un nutritionist celebru dezvaluie cum sa ne ferim de cel mai nociv aliment!

In: Utile

Se fac studii peste studii si se scrie mereu despre cat zahar consuma de fapt un om fara sa-si dea seama. De ce? Pentru ca zaharul provoaca dependenta. Datorita gustului, un aliment ne va satisface papilele gustative, deci vom dori sa-l consumam iar si iar. Pe buna dreptate apare intrebarea: ce e de facut? Cum ne dam seama ce contine zahar daca nu e evident, cum ne ferim de zaharul adaugat si ce mai mancam in ritmul asta?

Cu siguranta nu ne putem lua toate masurile de precautie, dar putem diminua semnificativ consumul de dulce daca suntem atenti la cateva aspecte si tinem cont de ele inainte de a cumpara ori consuma un aliment sau un preparat, scrie Cori Gramescu.


CITEsTE ETICHETA. Conserva de rosii cu zahar? Da. Cand incepi sa citeste etichetele de pe produsele alimentare, devii constient de cat zahar exista in produsele de pe rafturile supermarketurilor. iti ia doar 30 de secunde sa verifici informatiile si e pentru sanatatea ta si a celor dragi.

RENUNta LA SOSURI. Ai iesit in oras si vrei salata aia mare cu de toate si-un sos la alegere? Renunta la el. Desi pare inofensiv, sosul contine zaharul pe care nu-l vrei. Pai si-atunci cum mananci salata? ti-o prepari singur, la masa: ulei, otet, sare si piper dupa gust. E mai sigur si mai sanatos!

MaNaNCa FIBRE. Fibrele sunt satioase si, cand esti satul, ei bine, nu mai ai nevoie sa mananci. Asadar, revin la mantra mea favorita: legume, legume, legume.

EVITa MaNCaRURILE PROCESATE. Chipsuri, dulciuri, bombonele. Mancarurile procesate ascund zahar de care n-ai habar, de aceea cel mai bine e sa incepi sa gatesti mesele in propria ta casa. Nici nu trebuie sa fii prea priceput in bucatarie, combinatia de proteine cu fibre e intotdeauna castigatoare. Un piept de pui cu salata si o mana de orez va fi intotdeana o alegere simpla si sanatoasa.













By: Ovidiu Cercel Tags: , , , ,
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name Email Website Comment

REVINO IN TOP

Share Page

Close