A pierdut 24 de kilograme fara sa mearga la sala si fara sa tina regim! A tinut cont de o singura regula!

In: Utile

 

O tanara a ales sa dezvaluie, pe contul sau de Instagram, cum a reusit sa slabeasca 24 de kilograme fara sa tina dieta si fara sa mearga la sala.

Mama a doi copii si confruntandu-se din ce in ce mai des cu problema greutatii corporale, Tiffany a inceput sa simta ca pierde controlul asupra sa. Pana intr-o zi, cand a decis sa faca o schimbare radicala in viata sa, iar astazi se poate mandri cu faptul ca a slabit 24 de kilograme respectand o singura regula si fara sa tina diete drastice sau sa mearga la sal7, scrie gandul.info, care citeaza The Independent.

„Ma simt excelent. Nici vorba de pofte iesite din comun sau orice altceva de genul acesta. Doar cumpatare”, a marturisit ea. In prezent, dieta sa presupune o cantitate insemnata de proteine la micul dejun, carne si legume la pranz si din nou carne cu salata la cina. Micile gustari sunt pe baza de mere, unt de arahide si morcovi. In plus, Tifanny mai face exercitii fizice acasa.

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,

Ai facut modificari la apartamentul tau? Vezi ce amenzi risti daca nu ai respectat legea!

In: Utile

Persoanele care locuiesc la bloc si detin un apartament trebuie sa indeplineasca mai multe obligatii prevazute in legislatia in vigoare.
Cei care nu se conformeaza pot fi sanctionati cu amenzi de maximum 3.000 de lei. Potrivit legii, proprietarii pot modifica un apartament doar daca se asigura ca schimbarile nu afecteaza structura blocului, potrivit Legii 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari.

Acelasi act normativ prevede ca pentru unele modificari proprietarul are nevoie de acordul asociatiei de proprietari. Mai exact, el nu poate schimba aspectul sau destinatia proprietatiicomune fara a obtine mai intai acceptul din partea asociatiei de proprietari.

In plus, anumite lucrari de modificare a apartamentelor trebuie efectuate in mod obligatoriu de catre proprietari, dupa cum se arata in Legea nr. 230/2007, scrie avocatnet.

Tot pe lista obligatiilor proprietarilor de apartamente se inscriu si cele privind efectuarea lunara a platilor si cele care intervin la vanzarea apartamentelor.

By: Ovidiu Cercel Tags: , , , ,

Primele 5 alimente care iti taie pofta de mancare!

In: Utile

Cu totii ne dorim sa avem o greutate potrivita pentru a fi sanatosi si a arata bine. Numai ca de multe ori nu este deloc simplu sa ne mentinem sau sa ajungem la greutatea ideala. In astfel de situatii multe persoane recurg la mici trucuri pentru a accelera slabirea. Unul dintre acestea este reducerea apetitului, a poftei de mancare.

In acest caz este bine sa stim ca sunt alimente care ne reduc apetitul. Primele 5 astfel de alimente, cu cel mai puternic efect de inhibare a poftei de mancare sunt urmatoarele:

1. Apa minerala carbogazoasa
Consumata între mese, cu înghitituri mici, are darul de a anestezia, pur si simplu, terminatiile nervoase de la nivelul limbii, care ne fac sa simtim gusturile. Rezultatul va fi ca pofta pentru anumite alimente va fi mult diminuata, aceasta fiind o excelenta metoda de temperare a apetitului.

2. Apa fierbinte
Consumata cu 10 minute înainte de masa, inhiba digestia si implicit scade pofta de mancare. Cei care fac excese alimentare la masa pot scapa de aceasta problema consumand un pahar de apa fierbinte în care s-a stors o lamaie înainte de a manca si unul dupa masa, arata bzi.

3. Bananele
Bananele confera rapid o senzatie de satietate si sunt mult mai sarace în calorii decat alimentele obisnuite. Consuma doua banane la începutul mesei, ca aperitiv, pentru a diminua, fara sa suferi de foame, portia de mancare. De asemenea, atunci cand ai dori sa mananci ceva dulce, consuma acest fruct, care nu doar ca e agreabil la gust, dar este mult mai sanatos decat orice produs de cofetarie.

4. Ceaiurile fierbinti
Ceaiurile fierbinti consumate seara în mari cantitati (2-3 cani) sunt un mare ajutor în mentinerea la cote rezonabile a greutatii corporale. Ele ajuta la eliminarea apei din organism, reduc apetitul, ajuta la arderea caloriilor. Va recomand în mod special ceaiul verde sau ceaiul de soc sau tei.

5. Mierea
Nicio zi fara miere! Consumata în cantitati suficiente, mierea taie, la fel ca si bananele, pofta de mancare. Atat înainte, cat si dupa fiecare masa, ia o lingura de miere cu putina apa.

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,

Semnul din palma care arata ca esti printre cei mai norocosi oameni din lume! Vezi daca si tu il ai!

In: Utile

Cititul in palma e o arta veche, despre care multi spun ca ar arata adevarul despre fiecare persoana in parte. Mai mult, se spune ca deschide o adevarata fereastra catre sufletul unei persoane.

Specialistii spun ca doar 3% din populatia lumii are un „X” in fiecare palma, iar semnul arata niste calitati cu adevarat iesite din comun.

Se spune despre aceste persoane ca sunt nascute pentru maretie si pentru realizari uriase, indiferent pe ce drum apuca. Daca ai un „X” in ambele palme esti o persoana mult mai dinamica si ai o personlitate iesita din comun.

Vei avea parte de succes in orice proiect si dai dovada de multa inteligenta. Norocul pare sa fie mereu de partea ta, fapt pentru care te poti considera special, arata A1.

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,

Cele mai frecvente greseli dietetice care anuleaza efectele regimurilor de slabire!

In: Utile

Daca faci eforturi sa slabesti, dar rezultatele nu sunt nici pe departe cele asteptate, atunci cel mai probabil comiti urmatoarele greseli:

1. Urmezi diete hipocalorice

Ei bine, regimurile restrictive nu functioneaza chiar atat de bine. Acestea reduc de fapt rata metabolica si ingreuneaza procesul de slabire. Desi este adevarat ca dai jos mai multe kilograme daca mananci mai putin, nu trebuie sa mai urmezi regimuri extreme. Acestea influenteaza negativ abilitatea organismului de a arde grasimile.

2. Mananci mai multe mese usoare pe zi ca sa accelerezi metabolismul

si aici avem de-a face cu un mit! in realitate, consumarea a 5 sau mai multe portii mai mici de hrana pe parcursul zilei nu te ajuta sa slabesti mai mult. Nu conteaza de fapt cate mese consumi pe zi – esential este sa identifici cel mai eficient program de regim pentru organismul tau. Servirea meselor in portii mai mici si la intervale de cate doua ore preintampina intr-adevar mancatul in exces si reduce pofta de mancare, dar nu accelereaza sub nicio forma metabolismul si nu te ajuta sa slabesti. Acesta este adevarul gol-golut

3. Nu mananci seara de teama sa nu te ingrasi

Multi oameni considera ca mesele consumate in partea a doua a zilei sunt principalul motiv pentru care se ingrasa, cand de fapt ingrasarea se datoreaza tipului de alimente consumate, si nu momentului in care iei masa. Potrivit studiilor, mesele servite seara sau chiar noaptea tarziu nu contribuie de fapt la ingrasare. Singurul lucru pe care trebuie sa il ai in vedere tine de cantitatea de alimente consumate seara. Ai grija sa nu consumi, asadar, la o cina tarzie mai multe calorii decat ai nevoie.

4. Nu toate caloriile introduse in organism se comporta la fel

Este adevarat ca nu toate caloriile provenite din hrana se comporta la fel odata intrate in sistem, iar organismul prelucreaza alimentele in mod diferit. 20-30% din totalitatea caloriilor provenite din proteine sunt arse in timpul digestiei, precum si 6% din totalitatea carbohidratilor si 3% din totalitatea caloriilor rezultate din grasimi.

Asadar, devine limpede ca pentru a slabi trebuie sa consumi mai multe alimente bogate in proteine. Ca sa iti fim de ajutor, trebuia neaparat sa iti atragem atentia asupra acestor mituri care, de cele mai multe ori, anuleaza progresele pe perioadele cand tii regim.

Sursa: Secretele

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,

Mihaela Bilic mai demonteaza un mit! Ce spune despre cea mai „importanta” masa a zilei! Ce trebuie sa faci daca vrei sa slabesti!

In: Utile

Nutritionistul Mihaela Bilic desfiinteaza mitul potrivit caruia micul-dejun e cea mai importanta masa a zilei si recomanda sa nu ne fortam sa mancam dimineata daca nu ne este foame, mai ales daca vrem sa scapam de cateva kilograme.

”Necesitatea micului dejun poate avea argumente stiintifice cu o singura conditie: sa-ti fie foame! A manca dimineata e recomandat copiilor, persoanelor care urmeaza sa desfasoare efort/munca fizica dar nu si celor care vor sa slabeasca. stiu, o sa spuneti ca trebuie sa luam micul dejun, ca e cea mai importanta masa a zilei. Ei bine, lucrurile s-au schimbat,” scrie Bilic pe pagina sa de Facebook. Orice mancare mancata fara foame, ingrasa.

Potrivit nutritionistului, recomandat este sa ne ascultam corpul si sa nu mancam decat atunci cand ne e foame. ”Cand vrei sa slabesti trebuie sa mananci mai putin. Atunci ce rost are sa-ti incepi ziua „cheltuind” din putinele calorii pe care le ai in buget cand te asteapta o zi lunga de abtinere in care cu siguranta o sa-ti fie foame. Daca corpul nu-ti cere de ce sa-i dai? Orice mancare si oricat de putina ar fi, mancata fara foame ingrasa. Corpul nostru se afla intr-o situatie absurda: primeste mancare cand nu cere, doar pentru ca trebuie, e ignorat cand isi doreste ceva si este certat ca nu slabeste,” a adaugat Mihaela Bilic.

Tot ea ne sfatuieste sa actionam in logica obiectivului pe care ni l-am propus si sa decidem: ori vrem sa slabim si atunci asteptam sa ne fie foame (chiar pana la pranz, nu e o tragedie), ori vrem sa mancam sanatos si atunci facem cum scrie la carte. insa e greu de crezut ca le putem avea pe amandoua… doar daca micul dejun e o cafea cu lapte.

By: Ovidiu Cercel Tags: , ,

Fructele si legumele adorate de romani care nu au ce cauta in frigider! Scoate-le de indata!

In: Utile

Pastrarea la rece a unui aliment ii poate mari durata de viata, dar la ce poate folosi aceasta prelungire a vietii unui fruct sau a unei legume daca acesta nu se mai poate manca dupa racire.

Mai mult decat atat, unele alimente isi schimba gustul atat de mult dupa ce au fost tinute la rece incat mai apoi nu merita sa fie consumate.

Cartofii devin granulosi

Cartofii nu se pun in niciun caz in frigider, amidonul din ei transformandu-se in zahar si schimbandu-le considerabil textura. Rezultatul este ca la pregatirea termica devin granulosi. Exista totusi doua exceptii: cartofii noi, care se pot pastra doua-trei zile la rece, si cei dulci.

Ceapa mucegaieste

Este foarte important sa nu depozitezi ceapa In frigider, pentru ca frigul o Inmoaie si, din cauza umiditatii, Incepe sa se mucegaiasca, alterand gustul si altor alimente din frigider.

Painea se intareste

Ca sa-i prelungessti valabilitatea, nu tine painea in frigider. Este o solutie, intr-adevar, dar nu cea mai buna, deoarece isi pierde din fragezime. Daca totusi vrei sa ii prelungeti viata, infasoara painea intr-o bucata de panza sau prosop.

Usturoiul

Credeti sau nu, plasarea usturoiului in frigider ii va provoca, de fapt, inmugurirea. De aemenea, s-ar putea sa mucegaiasca si chiar sa capete o textura cauciucata. in plus, in interiorul frigiderului, aspectul usturoiului se va schimba foarte putin. Aceasta inseamna ca nu vei putea sa-ti dai seama daca mai poate fi consumat doar in momentul in care vei dori sa il cureti.

Bananele putrezesc

Bananele isi pastreaza mai bine sustantele nutritive in afara combinei frigorifice. Mai exact, cu toate ca temperaturile scazute incetinesc procesul de maturare a bananelor, in tot acest timp umezeala si intunericul frigiderului nu vor face altceva decat sa faciliteze putrezirea.

Mierea nu se strica

Mierea nu se strica, deci nu ai niciun motiv sa o tii la frigider. Aceasta rezista si cativa ani la temperatura camerei, cu conditia sa fie pastrata intr-un borcan inchis ermetic si ferit de lumina.

Cafeaua are gust alterat

Daca o tii la temperatura scazuta, in ambalajul ei dar fara capac sau fara sa fie inschis ermetic, risti sa bei cafeaua cu un gust alterat. in plus, aceasta absoarbe si alte mirosuri din frigider. Pastreaz-o la temperatura camerei.

Ciocolata isi modifica structura moleculara

Atunci cand este pastrata la frigider, ciocolata prinde la suprafata o pojghita fina alba. Nu este mucegai, ci grasime care iese deasupra. Consumul ei nu prezinta niciun risc pentru sanatate, insa gustul este alterat, explica cei de la foodstory.

Pepenii isi pierd calitatile antioxidante

Un pepene rece este foarte placut de mancat intr-o zi caniculara de vara, dar si mai bun este cand are gust bun. Pentru a pastra toata savoarea acestui fruct, este bine sa fie pastrat temperatura camerei. Astfel, isi pastreaza atat intreg gustul dulce cat si toate calitatile antioxidante.

Rosiile isi vor pierde din gust

rosiile vor avea o durata de viata mai lunga si vor fi mai tari daca sunt puse in frigider este gresita. Nu numai ca vor fi mai moi si mai fainoase, dar isi vor pierde si din gust.

De asemenea nu pastrati in frigider uleiul de masline, menta, fructe precum kiwi, piersici, mango sau prune. Totodata, trebuie pastrat in camara untul de arahide, castravetii murati, ouale, conservele, citricele, castravetii, morcovii, ardeii, dulceata, condimentele dar si merele si perele.

By: Ovidiu Cercel Tags: , ,

Un celebru guru in management dezvaluie de ce oamenii prea destepti esueaza in afaceri!

In: Utile

Isaac Adizes – guru in management, ne spune de ce oamenii prea inteligenti nu au succes in afaceri si de ce educatia antreprenoriala este daunatoare pentru afacere.

Atunci cand imi incepeam cariera in consultanta, eram fascinat de oamenii pe care ii consideram genii. Erau barbati si femei, oameni de stiinta fantastici, studenti care aveau cele mai mari note. Oameni extrem de creativi care promovau ideile inovatoare sau oameni cu o minte agera capabili sa castige orice disputa.

Consideram ca talentul, inteligenta si creativitatea lor este o mina de aur. Am inceput sa investesc bani in ei. Credeam ca cu experienta si banii mei, plus genialitatea lor vom putea obtine un mare progres.

S-a intamplat exact contrariul. Am pierdut mult timp si multi bani.

Concluzia mea: cand cunosti prea multe, aceasta te impiedica sa vezi esenta.

Antreprenorii sunt oameni deosebiti, insa ei nu sunt genii in ceea ce priveste educatia. Ei au iesit in evidenta datorita bunului simt. Au talentul de a observa ceva extrem de important. Oamenii geniali si talentati au tendinta de a complica mult lucrurile. Ei cunosc atat de multe, incat de multe ori nu reusesc sa deosebeasca ceea ce este cu adevarat esential sau important. Ori sunt extrem de buni in domeniul lor, insa nu cunosc nimic despre afaceri, nu au capacitatea de a intelege si de a evalua raportul costurilor si valorilor. Am constatat ca de multe ori ignora costurile si se concentreze doar pe valori.

Si acest lucru ma aduce la o concluzie controversata: studiul antreprenoriatului poate afecta capacitatea ta de a deveni antreprenor. Nu neaparat, insa de multe ori se intampla.

Cand cunosti prea multe, aceasta iti compromite capacitatea de a-ti asuma riscuri. Iar ea este extrem de importanta si necesara pentru un antreprenor. Pentru a incepe o afacere noua trebuie sa fii neinfricat si acest sentiment apare doar atunci cand nu ai prea multe cunostinte. Daca te gandesti prea mult sau cunosti prea multe despre ceea ce ai vrea sa faci, probabil nici nu vei incepe afacerea. Adevaratii antreprenori abandoneaza scoala sau au rezultate proaste la invatatura.

Persoanele cu talent antreprenorial au mai putine cunostinte, insa intuitiv simt ceea ce este bine si ce nu. Ei nu au frica, pentru ca nu au prea multe cunostinte. Dar, pe de alta parte, ceea ce ii ajuta sa inceapa o afacere, devine cauza viitorului esec. Lipsa cunostintelor, lipsa unei viziuni sistemice asupra intreprinderii in final poate duce la faliment. Deciziile spontane si lipsa fricii duce la un comportament prea riscant. Ei pot pierde totul. Acesti oameni pot incepe o afacere, insa nu o pot gestiona.

Pentru gestionare e nevoie de un lider mai sofisticat, un lider educat. Aceasta persoana nu este capabila sa inceapa o afacere, insa poate gestiona afacerea destul de eficient, arata relatii.net

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,

Mihaela Bilic dezvaluie din ce trebuie sa fie compusa dieta zilnica! Este singura sursa de energie a organismului!

In: Utile

O jumatate de castron de cereale fulgi sau o treime cu fructe confiate si cereale, combinate cu lapte sau iaurt, sunt alegerea cea mai buna la micul dejun.

Fibrele si vitaminale continute de cereale permit pastrarea unui nivel optim de energie in prima parte a zilei. O jumatate de castron de cereale sunt suficiente la masa de dimineata, in combinatie cu ceai, lapte sau iaurt.

Daca nu aveti probleme cu greutatea, puteti consuma orice tip, insa daca aveti, evitati produsele care contin ciocolata si bazati-va mai mult pe cerealele integrale.

Prima masa a zilei este si cea mai importanta, iar performantele se ating daca organismul „toaca” fibre, care se gasesc cel mai usor in cereale, dar si in paine, paste sau orice produs pe baza de aluat.

„50% din dieta zilnica trebuie sa fie reprezentata de glucide (fainoase, cereale si zahar). Glucoza este singura sursa de energie pentru organism, iar cerealele sunt cel mai la indemana ajutor fiindca pe langa fibre au si o cantitate semnificativa de vitamine din grupul B (in special B1)”, explica Mihaela Bilic, medic primar diabet si boli de nutritie, conform doctorulzilei.

Indiferent ca vorbim de fulgi de cereale sau de musli (combinatie de cereale si fructe confiate), cerealele au rolul de energizant pentru organism si de protector pentru sanatate. Pentru ca se digera usor, ajuta pancreasul, previn aparitia diabetului zaharat si a bolilor de inima.

Criteriul cel mai important in alegerea cerealelor ar trebui sa fie gustul, insa nu trebuie ignorata cantitatea consumata. „Indiferent ca sunt cu ciocolata, cu fructe sau alte adaosuri, o jumatate de castron de fulgi de cereale care are aproximativ 25-30 de grame reprezinta o cantitate rezonabila din punct de vedere caloric, adica 120-130 calorii, pentru o masa”, explica prof. dr. Nicolae Hancu, presedintele Federatiei Romane de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice.

In cazul cerealelor musli, cantitatea recomandata este mai mica, circa cinci lingurite.

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,

Cea mai buna metoda de a tine greutatea in frau! Secretul hormonului foamei a iesit la iveala!

In: Utile

Pierderea in greutate poate fi dificila, dar mentinerea acesteia, aplicand o dieta este o etapa si mai grea.

Cercetarile arata ca un procent mare de diete nu sunt viabile. Persoanele care le tin, dimpotriva, pot lua in greutate imediat ce revin la regimul alimentar obisnuit. Luarea in greutate se datoreaza partial apetitului si hormonilor care regleaza greutatea si care incearca sa mentina si chiar sa adauge grasimi.

Ghrelin, „hormonul foamei”, joaca un rol-cheie, deoarece trimite semnale catre creier sa manance. Nivelurile sale cresc in timpul unei diete si intensifica senzatia de foame, ceea ce face mai complicat procesul de pierdere in greutate.

Iata tot ce trebuie sa stiti despre acest hormon si cum sa-l controlati.

Ce este Ghrelin?

Ghrelinul este adesea numit hormonul foamei, si uneori numit lenomorelin, care calatoreste prin sangele tau spre creier, unde trimite semnale ca iti este foame. Functia principala a lui Ghrelin este cresterea apetitului. Va face sa consumati mai multa hrana, mai multe calorii si sa depozitati grasime.

in plus, afecteaza ciclul de somn/trezire, comportamentul cautarii recompenselor, senzatia de gust si metabolismul carbohidratilor.

Hormonul este produs in stomac si secretat atunci cand acesta este gol. Intra in sange si afecteaza o parte din creier cunoscut sub numele de hipotalamus, care guverneaza hormonii si apetitul, arata bzi.

Cu cat este mai mare nivelul acestui hormon, cu atat mai mare este foamea. Cu cat nivelul este mai mic, cu atat te simti mai plin si cu atat este mai usor sa consumi mai putine calorii.

Deci, daca doriti sa pierdeti in greutate, scaderea nivelului de ghrelin poate fi benefica. Ghrelin poate suna ca un hormon groaznic, care distruge dieta. Cu toate acestea, in trecut a jucat un rol important in supravietuire, ajutand oamenii sa mentina un nivel sanatos al grasimii corpului.

Daca doriti sa luati cateva kilograme in plus, nivelurile mai ridicate de ghrelina va pot ajuta sa consumati zilnic mai multe alimente si calorii.

Ce cauzeaza aparitia lui Ghrelin?
Nivelurile ghrelinului cresc de obicei inaintea mesei, cand stomacul este gol. Apoi, acestea scad la scurt timp dupa ce stomacul este plin. Desi este posibil sa presupuneti ca persoanele obeze au niveluri mai ridicate. De fapt, unele cercetari arata ca nivelurile lor sunt, de fapt, mai scazute decat in ​​cazul oamenilor slabi.

Alte studii sugereaza ca persoanele obeze ar putea avea un receptor ghrelin excesiv de activ, cunoscut sub numele de GHS-R, ceea ce duce la cresterea consumului de calorii.

Cu toate acestea, indiferent de cantitatea de grasime din organism pe care o aveti, nivelurile de ghrelin cresc si va maresc senzatia de foame atunci cand incepeti o dieta. Acesta este un raspuns natural al corpului tau, care incearca sa te protejeze de foame.

in timpul unei diete, apetitul creste si nivelurile de leptina a hormonului „plinatate” scad. Rata metabolica tinde sa scada semnificativ, mai ales cand restrictionati caloriile pentru perioade lungi de timp.

Din motive evidente, aceste adaptari pot face dificil procesul de slabire si de mentinere a greutatii. Hormonii si metabolismul se ajusteaza pentru a incerca sa recastige toata greutatea pe care ati pierdut-o.

Modul in care se schimba nivelul in timpul unei diete
in decursul unei zile de la inceperea unei diete, nivelul ghrelinului va incepe sa creasca. Aceasta schimbare continua pe parcursul a cateva saptamani. Un studiu efectuat la om a determinat o crestere cu 24% a nivelurilor de ghrelin pe o dieta de 6 luni. intr-un alt studiu de dieta cu pierderi in greutate de 3 luni, cercetatorii au descoperit ca nivelurile aproape s-au dublat de la 770 la 1.322 pmol/litru.

in timpul unei diete de 6 luni pentru cei care practica culturismul si care atinge un nivel extrem de scazut de grasime corporala prin restrictii severe in alimentatie, ghrelinul a crescut cu 40%.

Aceste tendinte sugereaza ca pe masura ce adoptati o dieta de durata mai lunga si cu cat pierdeti mai mult in greutate, cu atat nivelul acestui hormon va creste. Acest lucru va creste senzatia de foame, deci devine mult mai greu sa va mentineti greutatea.

Cum sa reducem ghrelinul si foamea
Ghrelin pare a fi un hormon care nu poate fi controlat direct cu medicamente, diete sau suplimente. Cu toate acestea, exista cateva lucruri pe care le puteti face pentru a va mentine un nivel sanatos:

Evitati extremele in greutate: Atat obezitatea, cat si anorexia modifica nivelul ghrelinului.

Prioritizarea somnului: somnul insuficient creste nivelul acestui hormon.

Cresterea masei musculare: cantitati mai mari de masa sau muschi fara grasime sunt asociate cu niveluri mai scazute ale hormonului foamei.

Consumati mai multe proteine: o dieta bogata in proteine ​​mareste plenitudinea si reduce foamea. Un mecanism care sta la baza acestui fapt tine de reducerea nivelurilor de ghrelina.

Mentineti o greutate stabila: modificarile drastice ale greutatii si dieta yo-yo impiedica activitatea hormonilor cheie, inclusiv a ghrelinului.

Ciclul caloriilor: Perioadele de aport caloric mai mare pot reduce hormonii foamei si pot creste leptina. Un studiu a constatat ca doua saptamani cu 29%-45% mai multe calorii au redus nivelul de ghrelina cu 18%.

By: Ovidiu Cercel Tags: , , ,